Завдання з навчальних предметів для учнів 2-10 класів для організації дистанційного навчання на час карантину з 27.04. по 08.05.2020.
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 27.04. Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом. | Зошит з розвитку зв’язного мовлення | Виконати задання на с.40-43. |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 27.04 Кратне відношення чисел. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9 та таблиці ділення на 9 | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.134 № 909-916 |
Зацарна О І. Читання | 2 | 27.04 Т. Коломієць «Ранок», М. Чумарна «Літо» | В. Чипурко Українська мова та читання | Прочитати с.155, вивчити вірш напам’ять |
Зацарна О І. Я досліджую світ | 2 | 28.04 Ознаки літа в неживій природі | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.110-111, виконати завдання в зошиті |
Зацарна О.І. Мистецтво | 2 | 28.04 Просто казка. Практична робота: ілю-страція до казки «Пан Коцький» | Т.Рубля Мистецтво | Намалювати ілюстрацію до казки. |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 28.04 Множення числа 10. Складання і розв’язування задачі. Знаходження значень виразів з буквеними даними | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.125 № 925-932 |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 28.04 Слова ввічливості. Звертання. | Л.Варзацька Українська мова та чи-тання | Виконати вправи №401-405 |
Зацарна О І. Я досліджую світ | 2 | 29.04 Рослини влітку | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.112-113, виконати завдання в зошиті |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 29.04 Множення числа 10. Складання і розв’язування задачі. Знаходження значень виразів з буквеними даними | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.126 № 933-939 |
Зацарна О І. Читання | 2 | 29.04 Робота з дитячою книжкою Літературні казки зарубіжних письменників | В.Чипурко Українська мова та читання | Намалювати малюнок до теми |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 29.04 Спільнокореневі (споріднені) слова | Л.Варзацька Українська мова та читання | Виконати вправи с. 59 впр.161-166 |
Зацарна О.і. Мистецтво | 2 | 30.04 У світі мультфільмів. Музична вікторина з мульт-фільмів. Вивчення пісні А.Мігай «Мультики» | Т.Рубля Мистецтво | Вивчити слова до пісні. |
Зацарна О І. Читання | 2 | 30.04» А. Григорук «Переплутанка» | В.Чипурко Українська мова та читання | Читати с.156 |
Зацарна О І. Дизайн і технології | 2 | 30.04. Інструктаж БЖД. Виготовлення із дета-лей будівельного кон-структора «Фортецю» | Н.Будна Я досліджую світ | Завдання на с.115 |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 04.05. Множення і ділення числа на 10. Розв’язування задач. Знаходження значень виразів. Робота з діаграмою | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.127 № 948-953 |
Зацарна О І. Читання | 2 | 04.05 Складання віршів | Складання віршів | |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 04. 05 Складання речень із спільнокореневими словами з метою усвідомлення значення кореня | Л.Варзацька Українська мова та читання | Виконати вправи № 167-173 |
Зацарна О І. Я досліджую світ | 2 | 05.05. Тварини влітку | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.114-115, виконати завдання в зошиті |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 05.05 Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Перевірка дії множення; задачі на час. Робота з графіком. | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.120 № 940-946 |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 05.05. Спостереження за словами з омонімічними коренями | Л.Варзацька Українська мова та читання | Виконати вправи № 174-176 |
Зацарна О.І. Мистецтво | 2 | 05.05. У світі мультфільмів. Практична робота: «Свято улюблених мультперсонажів» (пластилін) | Т.Рубля Мистецтво | Зліпити улюблених мультперсонажів |
Зацарна О І. Я досліджую світ | 2 | 06.06. Природа і людина | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.128-129, виконати завдання в зошиті |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 06.05. Повторення вивченого. Знаходження значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Периметр многокутника | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.129 № 955-962 |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 06.05. Розвиток зв’яз-ного мовлення. Вчимося розповідати. Текст-розповідь. | Л.Варзацька Українська мова та читання | Виконати завдання в зошиті с.44-46 |
Зацарна О І. Читання | 2 | 06.05. Казки | В.Чипурко Українська мова та читання | Читання казок |
Зацарна О І. Читання | 2 | 07.05. Робота з дитячою книжкою Фантастичні оповідання | В.Чипурко Українська мова та | Читати оповідання |
Зацарна О І. Дизайн і технології | 2 | 07.05. Інструктаж БЖД. Виготовлення аплікації з пластиліну «Бджілка на лузі» | Н.Будна Я досліджую світ | Завдання на с.125 |
Зацарна О.І. Мистецтво | 2 | 07.05. Театральна атмосфера. Перегляд уривків з театральних вистав. Слухання уривків з балету П.Чайковського «Лускунчик» | Т.Рубля Мистецтво | Перегляд уривків з театральних вистав. Слухання уривків з балету П.Чайковського «Лускунчик» |
Зацарна О І. Я досліджую світ | 2 | 08.05. Червона книга України | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.130-133, виконати завдання в зошиті |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 08.05. Добір спільно-кореневих слів, які належать до різних частин мови | Л.Варзацька Українська мова та читання | Виконати вправи № 177-179 |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 08.05. Розв’язування складених задач. Знаходження значень виразів | Н.Будна Математика | Виконати завдання № 964-974 |
Зацарна О І. Інформатика | 2 | 08.05. Поняття вико-нання команди та виконавця. Поняття алгоритму. | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.106-107, 116-117, виконати завдання в зошиті |
Степаненко А.В. | 4 | 27.04 Контрольна робота №9. Перевірка знань за темою «Дієслово» | Самостійно виконати завдання надіслані у Viber. | |
Степаненко А.В. | 4 | 29.04 Поширення речень прислівниками. | Підручник | Виконати вправи 383-385 (письмово в зошит) Опрацювати правило с.169 |
Степаненко А.В. | 4 | 04.05 Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками. | Підручник | Виконати вправи 391-393 (письмово в зошит). Повторити правило с.169 |
Степаненко А.В. | 4 | 06.05 Спостереження за роллю прислівників у тексті. | Підручник | Виконати вправи 395-397 (письмово в зошит) |
Степаненко А.В. | 4 | 07.05 Урок розвитку писемного мовлення. Складання привітання до Дня матері. | Підручник | Виконати вправу 382 (письмово в зошит) |
Степаненко А.В. | 4 | 08.05 Вибір прислівників (із поданих), що відповідають меті й типу висловлювання. | Підручник | Виконати вправи 399-401 (письмово в зошит) |
Степаненко А.В. Літературне читання | 4 | 27.04 Всеволод Нестайко. «Із сміхом треба бути обережним...». | Підручник | Опрацювати с.172-174, відповідати на запитання (усно) |
Степаненко А.В. | 28.04 Контрольна робота №8. Навичка читання вголос | Підручник | Виконати завдання надіслане у Viber. | |
Літературне читання | 4 | 29.04 Контрольна робота №8. Навичка читання вголос Галина Малик. «Мавпині іменини». | Підручник | Виконати завдання надіслане у Viber. Опрацювати с.175-176, відповідати на запитання (усно) |
Степаненко А.В. | 4 | 30.04 Контрольна робота №8. Навичка читання вголос Микола Сингаївський. «Сміх для всіх». | Підручник | Виконати завдання надіслане у Viber. Прочитати с.177-179 Відповідати на запитання (усно) |
Літературне читання | 4 | 04.05 Урок позакласного читання. Розкриймо свої таланти. | Підготувати оповідання/казку/вірш про свої таланти. | |
Степаненко А.В. | 4 | 05.05 Василь Сухомлинський. «Співуча пір'їнка». | Підручник | Прочитати с.180-182 |
Літературне читання | 4 | 06.05 Ганна Чубач. «Найрідніші голоси». | Підручник | Прочитати с.183-184 |
Степаненко А.В. | 4 | 08.05 Степан Жупанин. « Намалюю вітер». Ліна Костенко. «Якщо не можеш вітер змалювати...».
| Підручник | Прочитати с. 185-189 Відповідати на запитання (усно) |
Степаненко А.В. Математика | 4 | 27.04 Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). | Підручник | Виконати № 1004 (усно) |
Степаненко А.В. | 4 | 28.04 Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. | Підручник | Виконати № 1013 (усно) № 1014-1017 |
Математика | 4 | 29.04 Контрольна робота №7 | Самостійно виконати завдання надіслані у Viber. | |
Степаненко А.В. | 4 | 30.04 Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Розв'язування задач. | Підручник | Виконати № 1022 (усно) |
Математика | 4 | 04.05 Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. Розв'язування задач. | Підручник | Виконати № 1029,1030 (усно) № 1028, 1031 -1033 |
Степаненко А.В. | 4 | 05.05 Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить 0 одиниць. | Підручник | Виконати № 1036, 1038 (усно) № 1037, 1039, 1040, 1041 |
Математика | 4 | 06.05 Розв'язування задач. | Підручник | Виконати № 1044 (усно) № 1045-1048
|
Степаненко А.В. | 4 | 08.05 Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Задачі на дроби. | Підручник | Виконати № 1051 (усно) |
Степаненко А.В. Природознавство | 4 | 28.04 Якою є природа Кримських гір | Підручник, зошит | Опрацювати підручник с.169-170, зошит с. 65-66 |
Природознавство | 4 | 30.04 Які природні заповідники є в Україні? | Підручник, зошит | Опрацювати підручник с. 170-171 Зошит с.67-68 |
Природознавство | 4 | 05.05 Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами, рослинним та тваринним світом, ґрунтами рідного краю. | Підручник, зошит | Опрацювати підручник с.172-173 Записати в зошиті с. 69-70 |
Природознавство | 4 | 07.05 Перевір свої досягнення: що ти знаєш про природу своєї Батьківщини — України? Контрольна робота 6. | Самостійно виконати завдання надіслані у Viber. | |
Степаненко А.В. Я у світі | 4 | 30.04 Волонтерство як добровільна суспільно-корисна діяльність. | Підручник | Опрацювати підручник §16 с. 70-74 |
Степаненко А.В. Я у світі | 4 | 07.05 Робимо висновки з теми «Я – європеєць». | Підручник | Опрацювати підручник §17 с. 75-78 |
Степаненко А.В. Музичне мстецтво | 4 | 30.04 Музична культура Азії. Туркменістан. | Прослухати народні пісні Азії та Туркменістану | |
Степаненко А.В. Я у світі | 4 | 08.05 Музика Північної Америки. | Прослухати пісні народів Північної Америки | |
Степаненко А.В. Образотворче мистецтво | 4 | 27.04 Розширення уявлень про роботу художника-дизайнера. Ознайомлення з поняттям малих архітектурних форм (ліхтарі, альтанки, фонтани, лави тощо). Практичне завдання:«Чарівні ліхтарі», «Шпаківня» | Намалювати композицію «Чарівні ліхтарі» | |
Степаненко А.В. Образотворче мистецтво | 4 | 04.05 Різноманітність форм металевих виробів. Поняття про ковальське та ливарське мистецтво. Розвиток навичок створювати ажурні витинанки. Практичне завдання:«Металеве Степаненко А.В. Образотворче мистецтво мереживо міста (села)» | Намалювати малюнок «Металеве мереживо села» | |
Степаненко А.В. Трудове навчаня | 4 | 29.04 Декорування виробів. «Розписний коник». | Оздобити виріб «Розписний коник» | |
Степаненко А.В. Трудове навчаня | 4 | 07.05 Моделювання одягу для ляльки. | Змоделювати одяг для ляльки | |
Степаненко А.В. Основи здоров’я | 4 | 28.04 Як досягти мети. Практична робота: виконання проекту «Моя мета». | Підручник, зошит | Опрацювати підручник §27 с. 117-120 Зошит с.54-55 Підготувати міні-проект «Моя мета» |
Степаненко А.В. Основи здоров’я | 4 | 05.05 Повага і самоповага. | Підручник, зошит | Опрацювати підручник §28 с. 120-123, зошит с. 55-56 |
Пономаренко В.В Фізика | 7-11 | https://fizvv.blogspot.com/p/blog-page_3.html | ||
Пономаренко В.В Інформатика | 8-11 | https://fizvv.blogspot.com/p/blog-page_3.html | ||
Пономаренко В.В Астрономія | 11 | https://fizvv.blogspot.com/p/blog-page_3.html |
БоркоЛ. М. Літературне читання | 3 | 27.04.20 Прокинулись луки, ліси і поля | Підручник для 3 класу «Літературне читання» О. Я. Савченко | Опрацювати вірш В. Ткаченко «Квітень» |
Борко Л. М. Літературне читання | 3 | 28.04.20 Звуконаслідування | Підручник для 3 класу «Літературне читання» О. Я. Савченко | Андрій М’ястківський «Розмова з одудом» |
Борко Л. М. Літературне читання | 3 | 29.04.20 Позакласне читання «Рідна, мати, моя…» | Позакласне читання «Я люблю читати» | Читання творів про матір |
Борко Л. М. Літературне читання | 3 | 04.05.20 Весна вступає в свої права | Домашня бібліотека | Вірші українських письменників про весну |
Борко Л. М. Літературне читання | 3 | 05.05.20 Життєвий і творчий шлях М.Сингаївського | Підручник для 3 класу «Літературне читання» О. Я. Савченко | М. Сингаївський «Вийшов травень з лісу» |
Борко Л. М. Літературне читання | 3 | 06.05.20 Дощику, дощику, лий, поливай. | Підручник для 3 класу «Літературне читання» О. Я. Савченко | М. Сингаївський «На врожай» |
Борко Л. М. Літературне читання | 3 | 08.05.20 Улюблена пташка українців | Підручник для 3 класу «Літературне читання» О. Я. Савченко | Марія Познанська «Співай, соловейку» |
Борко Л. М. Українська мова | 3 | 27.04.20 Дієслова, що виражають незавершену і завершену дію | Підручник для 3 класу «Українська мова» М. Д. Захарійчук, А.І. Мовчун | Вправа 364 - 367 |
Борко Л. М. Українська мова | 3 | 29.04.20 Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій, явищ | Підручник для 3 класу «Українська мова» М. Д. Захарійчук, А.І. Мовчун | Вправа 368 - 371 |
Борко Л. М. Українська мова | 3 | 04.05.20 Написання частки не з дієсловами | Підручник для 3 класу «Українська мова» М. Д. Захарійчук, А.І. Мовчун | Вправа 372 - 374 |
Борко Л. М. Українська мова | 3 | 06.05.20 Перевірна робота № 9 Мовна тема | Classroom, Viber | |
Борко Л. М. Українська мова | 3 | 08.05.20 УРЗМ Складання привітання до Дня Матері | Підручник для 3 класу «Українська мова» М. Д. Захарійчук, А.І. Мовчун | Вправа 378 |
Борко Л. М. Математика | 3 | 27.04.20 Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів даний виразом зі змінною | Підручник для 3 класу «Математика» М. В. Богданович, Г. П. Лишенко | № 999 -1006 |
Борко Л. М. Математика | 3 | 28.04.20 Частини | Підручник для 3 класу «Математика» М. В. Богданович, Г. П. Лишенко | №1007 - 1015 |
Борко Л. М. Математика | 3 | 29.04.20 Задачі на час | Підручник для 3 класу «Математика» М. В. Богданович, Г. П. Лишенко | №1016 - 1025 |
Борко Л. М. Математика | 3 | 04.05.20 Ділення трицифрових чисел на двоцифрові | Підручник для 3 класу «Математика» М. В. Богданович, Г. П. Лишенко | № 1026 - 1035. |
Борко Л. М. Математика | 3 | 05.05.20 Знаходження числа за його частиною | Підручник для 3 класу «Математика» М. В. Богданович, Г. П. Лишенко | № 1036 - 1045 |
Борко Л. М. Математика | 3 | 06.05.20 Ділення з остачею (ознайомлення) | https://learningapps.org/index.php?category=2&subcategory=24366&s= | № 1055 - 1056 |
Борко Л. М. Математика | 3 | 08.05.20 Ділення з остачею | Підручник для 3 класу «Математика» М. В. Богданович, Г. П. Лишенк | № 1057 - 1064 |
Борко Л. М. Природознавство | 3 | 28.04.20 Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання | Підручник для 3 класу «Природознавство» І. Грущинська робочий зошит | Опрацювати § 60 |
Борко Л. М. Природознавство | 3 | 30.04.20 Кровоносна система. Значення крові в організмі людини | Підручник для 3 класу «Природознавство» І. Грущинська | Опрацювати § 61 |
Борко Л. М. Природознавство | 3 | 05.05.20 Шкіра. Значення шкіри для організму людини | Підручник для 3 класу «Природознавство» І. Грущинська | Опрацювати § 62 |
Борко Л. М. Природознавство | 3 | 07.05.20 Органи чуття. Гігієна органів чуття | Підручник для 3 класу «Природознавство» І. Грущинська робочий зошит | Опрацювати § 63 |
Борко Л. М. Я у світі | 3 | 08.05.20 Навчальний проект «Відомі у світі народні промисли України» | Підручник для 3 класу Н, М. Бібік «Я у світі», інтернет ресурси | |
Борко Л. М. Музичне мистецтво | 3 | 28.04.20 Кульмінація в музиці | Аудіо записи | Розучування пісні «Веснянка» |
Борко Л. М. Музичне мистецтво | 3 | 05.05.20 Українські обрядові пісні | Аудіо записи | Розучування українських обрядових пісень |
Борко Л. М. Образотворче мистецтво | 3 | 30.04.20 Ознайомлення з елементами театру. Конструювання лялькового персонажа в техніці паперопластики | Презентація Classroom | Створення лялькового персонажа |
Борко Л. М. Образотворче мистецтво | 3 | 07.05.20 Значення форми, кольору, декору в створенні театральної маски | Презентація Classroom | Створення театральної маски |
Борко Л. М. Трудове навчання | 3 | 29.04.20 Послідовність оздоблення виробів гудзиками | Презентація Classroom | Пришивання гудзиків |
Борко Л. М. Трудове навчання | 3 | 06.05.20 Виготовлення та оздоблення виробів об’ємної форми | Презентація Classroom | Виготовлення будиночка |
Борко Л. М. Основи здоров’я | 3 | 27.04.20 Доброзичливість і здоров’я людини | Презентація Classroom | Створення колажу «Що приносить мені радість» |
Борко Л. М. Основи здоров’я | 3 | 04.05.20 Способи самозаспокоєння | Презентація Classroom | Поділитися способами, які допомагають заспокоїтися |
Борко Л. М. Інформатика | 3 | 30.04.20 Переміщення слайдами презентації | Презентація Classroom | |
Борко Л. М. Інформатика | 3 | 07.05.20 переміщення текстових вікон та зображень на слайдах | Презентація Classroom |
№ з/п | Домашнє завдання із зарубіжної літератури на період карантину 27.04 – 11.05.2020 Тема уроку 10 клас | Домашнє завдання |
1 | Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік». Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Пошуки смислу буття в романі «Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування». | Опрацювати с. 197 – 200. Записати в зошит терміни. Прочитати роман «Алхімік» |
2 | Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі. | Характеризувати образи героїв роману «Алхімік». Заповнити таблицю на с. 201 |
№ з/п | Домашнє завдання із зарубіжної літератури на період карантину 27.04 – 11.05.2020 Тема уроку 11 клас | Домашнє завдання |
1 | Маркус Френк Зузак. «Крадійка книжок». Короткі відомості про митця. «Крадійка книжок» – роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель Мемінгер. | Опрацювати с. 185 – 188. Прочитати роман «Крадійка книжок» |
2 | Викриття згубного впливу нацизму у творі. Образи «маленьких людей», які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку життя й культури. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світі. Форми оповіді. | Характеризувати героїв роману «Крадійка книжок». Дати відповіді на запитання с. 188 |
Індивідуальний план роботи під час карантину на період з 27.04.2020 по 08.05.2020 вчителя 1 класу Радченко Наталії Василівни | |||
Предмет | Дата і тема | Підручник | Завдання |
Українська мова | 27.04 Тема «Г. Фалькович. Абетка. Н.Поклад. Книжковечір. Абетка. Звуки і букви | Післябукварик О.Л.Іщенко | Опрацювати с.4, 5.С.6, 7 завдання 2, 4 виконати письмово, 1, 3, 5 -усно. |
28.04 Закріплення вміння читати тексти. Текст «Діти з бешкетної вулиці». Букви, що позначають голосні звуки. Склад. Наголос.. | Післябукварик О.Л.Іщенко | Читати с.8, 9, виконати завдання до тексту. С. 10, 11, завдання 2, 4, 5 виконати письмово, 1, 3 - усно. | |
29.04 Тема «Л. Повх. Хто вміє читати» | Післябукварик О.Л.Іщенко | Опрацювати казку с.12, виконати завдання до тексту с.13. | |
30.04 Перенос слів з рядка в рядок | Післябукварик О.Л.Іщенко | С. 14, 15, завдання 1, 4, 5 виконати письмово; 2, 3 - усно. | |
04.05 Опрацювання оповідання «Історія яблука». Приголосні звуки | Післябукварик О.Л.Іщенко | Опрацювати текст с. 16, виконати завдання до тексту с.17.С. 18, 19, завдання 2, 3, 4 виконати письмово; 1, 5, 6 -усно. | |
05.05 Робота з дитячою книжкою «Про що розповідає обкладинка». Казка «Рукавичка» Розвиток зв’язного мовлення «Ігри зі словами». | Післябукварик О.Л.Іщенко | С. 20, 21 виконати завдання. https://youtu.be/LsxSnEDDN04 С. 22, 23 завд. 3, 4 виконати письмово, решта – усно. | |
06.05 Д. Дональдсон. Равлик і кит (уривок). | Післябукварик О.Л.Іщенко | .С.24 навчитись читати, вигадати свою історію про подорож двох істот. | |
07.05 Буква ь | Післябукварик О.Л.Іщенко | С. 26, 27, завдання 1, 4 виконати письмово; 2, 3, 5 - усно. | |
08.05 Із життя хитрих слів | Післябукварик О.Л.Іщенко. Буквар М.І.Чумарна | С.28, 29 опрацювати цікаві завдання. С. 78, 79 навчитися читати вірші. | |
Математика | 27.04 Віднімання виду 65-30, 65-3.
| Математика. Н.О. Будна Н.О. Будна Математика. Робочий зошит.1 клас ч.2 | Підручник с. 106 завд. 6 письмово, хлопчики в синій рамочці, дівчатка – в рожевій. зошит с. 52. |
28.04 Метр. | Математика. Н.О. Будна | Підручник с. 107 завд. 4, 5 письмово, завд. 1, 3, 6 - усно. https://youtu.be/TgGHcFP81bQ | |
29.04 Метр. | Н.О. Будна Математика. Робочий зошит.1 клас ч.2 | Зошит с. 53. | |
05.05 Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). | Математика. Н.О. Будна Інтернетресурси | Підручник с. 108 завд. 6, 4 (в рожевій рамочці) виконати письмово. https://youtu.be/KFdGx2eULb0?t=6 | |
06.05 Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). | Н.О. Будна Математика. Робочий зошит. 1 клас ч.2 | Зошит с. 54. https://www.youtube.com/watch?v=lstCHq_RLuk | |
08.05 Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). | Н.О. Будна Математика. YouTube | Підручник с. 109 завд. 6, 3 (в синій рамочці) виконати письмово, завд. 1, 2, 4 усно. Вивчити правило с. 108. https://youtu.be/IEWrrtQZITM | |
Я досліджую світ | 27.04 Спостерігаємо за домашніми улюбленцями. | Я досліджую світ. О. В. Коршунова | Опрацювати підручник с. 96, виконати завдання в зошиті с. 35. https://youtu.be/4-fkHq-whPg |
29.04 Спостерігаємо за домашніми улюбленцями. | Я досліджую світ. О. В. Коршунова | Підручник с.97. Зліпіть або намалюйте тваринку про яку мрієте. https://www.youtube.com/watch?v=nl6Lca_r0Ws | |
04.05 Я покажу цікавий світ тварин. | Я досліджую світ. О. В. Коршунова | Підручник с 98, зошит с. 36. https://youtu.be/lIPs843s660 | |
06.05 Я покажу цікавий світ тварин. | Я досліджую світ. О. В. Коршунова | Підручник с.99. | |
08.05 Яке значення має природа для життя? | Я досліджую світ. О. В. Коршунова | Підручник с.100, 101, зошит с. 37. https://youtu.be/IDixisoCx8w | |
Мистецтво | 28.04 Космічна подорож. | Мистецтво Т.Є.Рубля + робочий зошит НУШ | Підручник с.96, зошит с.30 |
05.05 Космічна подорож. Створення за уявою чи за зразком композиції «Подорож до невідомої планети» | Мистецтво Т.Є.Рубля + робочий зошит НУШ | Підручник с.97, альбом с.44. | |
08.05 Морське царство. | Мистецтво Т.Є.Рубля + робочий зошит НУШ | Підручник с.98, зошит с. 31 | |
Дизайн і технології | 30.04 Веселка Клоун «Веселунчик» Практична робота: створення клоуна за шаблоном. | Альбом – посібник «Маленький трудівничок» 1 клас | Альбом с.84 -85. |
07.05 Моя родина Листівка для тата Практична робота:вирізання деталей листівки, створення комірця. | Альбом – посібник «Маленький трудівничок» 1 клас | Альбом с.87. | |
Фізична культура | 27.04 ЗРВ. Виконання вправ ранкової гімнастики із предметами. | https://youtu.be/Mjx6qwlB2AE | |
30.04 Родинна зарядка: робимо вправи разом з дітьми молодшого шкільного віку. | YouTube |
https://youtu.be/64WYxKRryGk | |
04.05 Веселі вправи. | YouTube | https://youtu.be/5eie_sJTZ1Y | |
06.05 Виконання вправ ранкової гімнастики. «Прокидайтесь, соні!» | YouTube | https://youtu.be/HK41XBOx9LQ | |
07.05 Дистанційне навчання. Фізкультура для учнів початкових класів. | YouTube | https://youtu.be/IZ0hxGNwW_4 |
№ з/п | Домашнє завдання із зарубіжної літератури на період карантину10 клас 27.04 – 11.05.2020 Тема уроку | Домашнє завдання |
1 | Паоло Коельйо (нар. 1947). «Алхімік». Значення творчості П. Коельйо для сучасності. Пошуки смислу буття в романі «Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування». | Опрацювати с. 197 – 200. Записати в зошит терміни. Прочитати роман «Алхімік» |
2 | Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі. | Характеризувати образи героїв роману «Алхімік». Заповнити таблицю на с. 201 |
№ з/п | Домашнє завдання із зарубіжної літератури на період карантину11 клас 27.04 – 11.05.2020 Тема уроку | Домашнє завдання |
1 | Маркус Френк Зузак. «Крадійка книжок». Короткі відомості про митця. «Крадійка книжок» – роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель Мемінгер. | Опрацювати с. 185 – 188. Прочитати роман «Крадійка книжок» |
2 | Викриття згубного впливу нацизму у творі. Образи «маленьких людей», які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку життя й культури. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світі. Форми оповіді. | Характеризувати героїв роману «Крадійка книжок». Дати відповіді на запитання с. 188 |
Завдання з математики для учнів 5-7 класів для організації дистанційного навчання на час карантину з 27.04. по 08.05.2020. | ||||
Вчитель/ предмет | Клас | Тема вивчення | Джерела інформації (підручник, посібник, Інтернет-ресурси та ін.) | Практична робота (виконати вправу, виконати практичну роботу, зробити повідомлення, створити презентацію та ін.) |
Танцюра А.І. математика | 5 клас | 27.04.20 Задачі на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами | О.С. Істер Математика 5 клас | Повторити пар.41, виконати №1672, 1675 |
Танцюра А.І. математика | 5 клас | 28.04.20 Задачі на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами | О.С. Істер Математика 5 клас | Повторити пар.37-41, виконати №1678, 1680 |
Танцюра А.І. математика | 5 клас | 30.04.20 Задачі на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами | О.С. Істер Математика 5 клас | Повторити пар.37-41, виконати №1686, 1688, 1692 |
Танцюра А.І. математика | 5 клас | 04.05.20 Задачі на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами | О.С. Істер Математика 5 клас | Повторити пар.37-41, виконати №1705, 1707 |
Танцюра А.І. математика | 5 клас | 05.05.20 Задачі на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами | О.С. Істер Математика 5 клас | Повторити пар.37-41, виконати №1712, 1714 |
Танцюра А.І. математика | 5 клас | 07.05.20 Задачі на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами | О.С. Істер Математика 5 клас | Повторити пар.37-41, виконати №1653, 1651 |
Танцюра А.І. математика | 5 клас | 08.05.20 Задачі на всі дії з натуральними числами і десятковими дробами | О.С. Істер Математика 5 клас | Повторити пар.37-41, виконати №1657, 1674 |
Танцюра А.І. математика | 6 клас | 27.04.20 Повторення розділу «Подільність натуральних чисел» | Н.А. Тарасенкова. Математика 6 клас | Повторити пар. 1-5 Виконати 3 1-5 на стр. 280 |
Танцюра А.І. математика | 6 клас | 28.04.20 Повторення розділу «Звичайні дроби та дії з ними» | Н.А. Тарасенкова. Математика 6 клас | Повторити пар. 6-9 Виконати № 1-5 на стр. 281 |
Танцюра А.І. математика | 6 клас | 30.04.20 Повторення розділу «Звичайні дроби та дії з ними» | Н.А. Тарасенкова. Математика 6 клас | Повторити пар. 10-11 Виконати № 1-5 на стр. 282 |
Танцюра А.І. математика | 6 клас | 04.05.20 Повторення розділу «Відношення і пропорції» | Н.А. Тарасенкова. Математика 6 клас | Повторити пар. 12-16 Виконати № 1 на стр. 283 |
Танцюра А.І. математика | 6 клас | 05.05.20 Повторення розділу «Відношення і пропорції» | Н.А. Тарасенкова. Математика 6 клас | Повторити пар. 17-19 Виконати № 2 на стр. 283 |
Танцюра А.І. математика | 6 клас | 07.05.20 Повторення розділу «Раціональні числа та дії з ними» | Н.А. Тарасенкова. Математика 6 клас | Повторити пар. 21-25 Виконати №1-5 на стр 284 |
Танцюра А.І. математика | 6 клас | 08.05.20 Повторення розділу «Раціональні числа та дії з ними» | Н.А. Тарасенкова. Математика 6 клас | Повторити пар. 26-29 Виконати № 2-3 на стр. 285 |
Танцюра А.І. алгебра | 7 клас | 27.04.20 Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь | О.С.Істер Алгебра 7 клас | Опрацювати пар.30 Виконати №1080, 1082 |
Танцюра А.І. алгебра | 7 клас | 30.04.20 Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь | О.С.Істер Алгебра 7 клас | Повторити пар.30 Виконати №1084, 1086 |
Танцюра А.І. алгебра | 7 клас | 04.05.20 Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь | О.С.Істер Алгебра 7 клас | Опрацювати пар30 Виконати №1088, 1090 |
Танцюра А.І. алгебра | 7 клас | 07.05.20 Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь | О.С.Істер Алгебра 7 клас | Повторити пар.30 Виконати №1099, 1101 |
Танцюра А.І. геометрія | 7 клас | 28.04.20 Взаємне розміщення двох кіл | О.С.Істер Геометрія 7 клас | Опрацювати пар.25 Виконати № 658, 660, 662 |
Танцюра А.І. геометрія | 7 клас | 05.05.20 Задачі на побудову та їх розв’язування | О.С.Істер Геометрія 7 клас | Опрацювати пар.27 Виконати № 723,725, 727 |
Танцюра А.І. геометрія | 7 клас | 08.05.20 Задачі на побудову та їх розв’язування | О.С.Істер Геометрія 7 клас | Опрацювати пар.27 Виконати № 729, 731, 733 |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 27.04. Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом. | Зошит з розвитку зв’язного мовлення | Виконати задання на с.40-43. |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 27.04 Кратне відношення чисел. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 9 та таблиці ділення на 9 | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.134 № 909-916 |
Зацарна О І. Читання | 2 | 27.04 Т. Коломієць «Ранок», М. Чумарна «Літо» | В. Чипурко Українська мова та читання | Прочитати с.155, вивчити вірш напам’ять |
Зацарна О І. Я досліджую світ | 2 | 28.04 Ознаки літа в неживій природі | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.110-111, виконати завдання в зошиті |
Зацарна О.І. Мистецтво | 2 | 28.04 Просто казка. Практична робота: ілю-страція до казки «Пан Коцький» | Т.Рубля Мистецтво | Намалювати ілюстрацію до казки. |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 28.04 Множення числа 10. Складання і розв’язування задачі. Знаходження значень виразів з буквеними даними | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.125 № 925-932 |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 28.04 Слова ввічливості. Звертання. | Л.Варзацька Українська мова та чи-тання | Виконати вправи №401-405 |
Зацарна О І. Я досліджую світ | 2 | 29.04 Рослини влітку | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.112-113, виконати завдання в зошиті |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 29.04 Множення числа 10. Складання і розв’язування задачі. Знаходження значень виразів з буквеними даними | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.126 № 933-939 |
Зацарна О І. Читання | 2 | 29.04 Робота з дитячою книжкою Літературні казки зарубіжних письменників | В.Чипурко Українська мова та читання | Намалювати малюнок до теми |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 29.04 Спільнокореневі (споріднені) слова | Л.Варзацька Українська мова та читання | Виконати вправи с. 59 впр.161-166 |
Зацарна О.і. Мистецтво | 2 | 30.04 У світі мультфільмів. Музична вікторина з мульт-фільмів. Вивчення пісні А.Мігай «Мультики» | Т.Рубля Мистецтво | Вивчити слова до пісні. |
Зацарна О І. Читання | 2 | 30.04» А. Григорук «Переплутанка» | В.Чипурко Українська мова та читання | Читати с.156 |
Зацарна О І. Дизайн і технології | 2 | 30.04. Інструктаж БЖД. Виготовлення із дета-лей будівельного кон-структора «Фортецю» | Н.Будна Я досліджую світ | Завдання на с.115 |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 04.05. Множення і ділення числа на 10. Розв’язування задач. Знаходження значень виразів. Робота з діаграмою | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.127 № 948-953 |
Зацарна О І. Читання | 2 | 04.05 Складання віршів | Складання віршів | |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 04. 05 Складання речень із спільнокореневими словами з метою усвідомлення значення кореня | Л.Варзацька Українська мова та читання | Виконати вправи № 167-173 |
Зацарна О І. Я досліджую світ | 2 | 05.05. Тварини влітку | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.114-115, виконати завдання в зошиті |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 05.05 Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення і ділення. Перевірка дії множення; задачі на час. Робота з графіком. | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.120 № 940-946 |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 05.05. Спостереження за словами з омонімічними коренями | Л.Варзацька Українська мова та читання | Виконати вправи № 174-176 |
Зацарна О.І. Мистецтво | 2 | 05.05. У світі мультфільмів. Практична робота: «Свято улюблених мультперсонажів» (пластилін) | Т.Рубля Мистецтво | Зліпити улюблених мультперсонажів |
Зацарна О І. Я досліджую світ | 2 | 06.06. Природа і людина | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.128-129, виконати завдання в зошиті |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 06.05. Повторення вивченого. Знаходження значень виразів на дві дії. Розв’язування задач. Периметр многокутника | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.129 № 955-962 |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 06.05. Розвиток зв’яз-ного мовлення. Вчимося розповідати. Текст-розповідь. | Л.Варзацька Українська мова та читання | Виконати завдання в зошиті с.44-46 |
Зацарна О І. Читання | 2 | 06.05. Казки | В.Чипурко Українська мова та читання | Читання казок |
Зацарна О І. Читання | 2 | 07.05. Робота з дитячою книжкою Фантастичні оповідання | В.Чипурко Українська мова та | Читати оповідання |
Зацарна О І. Дизайн і технології | 2 | 07.05. Інструктаж БЖД. Виготовлення аплікації з пластиліну «Бджілка на лузі» | Н.Будна Я досліджую світ | Завдання на с.125 |
Зацарна О.І. Мистецтво | 2 | 07.05. Театральна атмосфера. Перегляд уривків з театральних вистав. Слухання уривків з балету П.Чайковського «Лускунчик» | Т.Рубля Мистецтво | Перегляд уривків з театральних вистав. Слухання уривків з балету П.Чайковського «Лускунчик» |
Зацарна О І. Я досліджую світ | 2 | 08.05. Червона книга України | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.130-133, виконати завдання в зошиті |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 08.05. Добір спільно-кореневих слів, які належать до різних частин мови | Л.Варзацька Українська мова та читання | Виконати вправи № 177-179 |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 08.05. Розв’язування складених задач. Знаходження значень виразів | Н.Будна Математика | Виконати завдання № 964-974 |
Зацарна О І. Інформатика | 2 | 08.05. Поняття вико-нання команди та виконавця. Поняття алгоритму. | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.106-107, 116-117, виконати завдання в зошиті |
Індивідуальний план роботи під час карантину з 27.04 – 08.05.2020 вчителя інформатики Очеретяної Олени Євгеніївни | |||
№/ | Дата | Зміст роботи | Завдання для учнів |
1 | 27.04-29.04 | 1. Розробка та розсилка завдань для учнів 5, 6, 7 класів з інформатики. 2. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання |
5 клас: https://learningapps.org/display?v=pnudg4wgc 6 клас: https://drive.google.com/file/d/1X9oXrqB9xuLM2WaAE5bIXPZW818DvUIb/view 7 клас: https://drive.google.com/file/d/1e5IdAJcyVT41lIIUNr8nzXsYiIy1qrXc/view
|
2 | 30.04-01.05 | 1.Робота із шкільною документацією (шкільні журнали) 2. Онлайн консультації з учнями та батьками стосовно вивчення матеріалу. 3. Перевірка тестових робіт | Виконати практичні роботи за інструкцією: 5 клас: https://www.youtube.com/watch?v=KAh4GAg1R8s 6 клас: https://www.youtube.com/watch?v=Sp44ilxqIDM 7 клас: https://www.youtube.com/watch?v=GpBCFPxHrpY |
3 | 04.05-08.05 | 1. Перевірка учнівських практичних робіт 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Надання допомоги в телефонному режимі учням та батькам стосовно роботи і інтернет-ресурсами | Опрацювати навчальний матеріал за посиланням 5 клас: https://www.youtube.com/watch?v=SbOcnwBshMY 6 клас: https://www.youtube.com/watch?v=EY4zo7YXEuU 7 клас: https://www.youtube.com/watch?v=zd7kSTdpbF4 Виконати завдання: 5 клас: https://testinform.in.ua/test-17-5-klas-za-onovlenoyu-programoyu-2016-algoritmi-ta-їx-vikonavci/ 6 клас: https://www.youtube.com/watch?v=dniu4GGM6Us 7 клас: https://testinform.in.ua/pidsumkovij-test-z-temi-algoritmi-i-programi-test-17-7-klas/ |
Степаненко А.В. | 4 | 27.04 Контрольна робота №9. Перевірка знань за темою «Дієслово» | Самостійно виконати завдання надіслані у Viber. | |
4 | 29.04 Поширення речень прислівниками. | Підручник | Виконати вправи 383-385 (письмово в зошит) Опрацювати правило с.169 | |
4 | 04.05 Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками. | Підручник | Виконати вправи 391-393 (письмово в зошит). Повторити правило с.169 | |
4 | 06.05 Спостереження за роллю прислівників у тексті. | Підручник | Виконати вправи 395-397 (письмово в зошит) | |
4 | 07.05 Урок розвитку писемного мовлення. Складання привітання до Дня матері. | Підручник | Виконати вправу 382 (письмово в зошит) | |
4 | 08.05 Вибір прислівників (із поданих), що відповідають меті й типу висловлювання. | Підручник | Виконати вправи 399-401 (письмово в зошит) | |
Степаненко А.В. Літературне читання | 4 | 27.04 Всеволод Нестайко. «Із сміхом треба бути обережним...». | Підручник | Опрацювати с.172-174, відповідати на запитання (усно) |
28.04 Контрольна робота №8. Навичка читання вголос | Підручник | Виконати завдання надіслане у Viber. | ||
4 | 29.04 Контрольна робота №8. Навичка читання вголос Галина Малик. «Мавпині іменини». | Підручник | Виконати завдання надіслане у Viber. Опрацювати с.175-176, відповідати на запитання (усно) | |
4 | 30.04 Контрольна робота №8. Навичка читання вголос Микола Сингаївський. «Сміх для всіх». | Підручник | Виконати завдання надіслане у Viber. Прочитати с.177-179 Відповідати на запитання (усно) | |
4 | 04.05 Урок позакласного читання. Розкриймо свої таланти. | Підготувати оповідання/казку/вірш про свої таланти. | ||
4 | 05.05 Василь Сухомлинський. «Співуча пір'їнка». | Підручник | Прочитати с.180-182 | |
4 | 06.05 Ганна Чубач. «Найрідніші голоси». | Підручник | Прочитати с.183-184 | |
4 | 08.05 Степан Жупанин. « Намалюю вітер». Ліна Костенко. «Якщо не можеш вітер змалювати...».
| Підручник | Прочитати с. 185-189 Відповідати на запитання (усно) | |
Степаненко А.В. Математика | 4 | 27.04 Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). | Підручник | Виконати № 1004 (усно) |
4 | 28.04 Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. | Підручник | Виконати № 1013 (усно) № 1014-1017 | |
4 | 29.04 Контрольна робота №7 | Самостійно виконати завдання надіслані у Viber. | ||
4 | 30.04 Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Розв'язування задач. | Підручник | Виконати № 1022 (усно) | |
4 | 04.05 Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. Розв'язування задач. | Підручник | Виконати № 1029,1030 (усно) № 1028, 1031 -1033 | |
4 | 05.05 Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить 0 одиниць. | Підручник | Виконати № 1036, 1038 (усно) № 1037, 1039, 1040, 1041 | |
4 | 06.05 Розв'язування задач. | Підручник | Виконати № 1044 (усно) № 1045-1048
| |
4 | 08.05 Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Задачі на дроби. | Підручник | Виконати № 1051 (усно) | |
Степаненко А.В. Природознавство | 4 | 28.04 Якою є природа Кримських гір | Підручник, зошит | Опрацювати підручник с.169-170, зошит с. 65-66 |
4 | 30.04 Які природні заповідники є в Україні? | Підручник, зошит | Опрацювати підручник с. 170-171 Зошит с.67-68 | |
4 | 05.05 Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами, рослинним та тваринним світом, ґрунтами рідного краю. | Підручник, зошит | Опрацювати підручник с.172-173 Записати в зошиті с. 69-70 | |
4 | 07.05 Перевір свої досягнення: що ти знаєш про природу своєї Батьківщини — України? Контрольна робота 6. | Самостійно виконати завдання надіслані у Viber. | ||
Степаненко А.В. Я у світі | 4 | 30.04 Волонтерство як добровільна суспільно-корисна діяльність. | Підручник | Опрацювати підручник §16 с. 70-74 |
4 | 07.05 Робимо висновки з теми «Я – європеєць». | Підручник | Опрацювати підручник §17 с. 75-78 | |
Степаненко А.В. Музичне мстецтво | 4 | 30.04 Музична культура Азії. Туркменістан. | Прослухати народні пісні Азії та Туркменістану | |
4 | 08.05 Музика Північної Америки. | Прослухати пісні народів Північної Америки | ||
Степаненко А.В. Образотворче мистецтво | 4 | 27.04 Розширення уявлень про роботу художника-дизайнера. Ознайомлення з поняттям малих архітектурних форм (ліхтарі, альтанки, фонтани, лави тощо). Практичне завдання:«Чарівні ліхтарі», «Шпаківня» | Намалювати композицію «Чарівні ліхтарі» | |
4 | 04.05 Різноманітність форм металевих виробів. Поняття про ковальське та ливарське мистецтво. Розвиток навичок створювати ажурні витинанки. Практичне завдання:«Металеве мереживо міста (села)» | Намалювати малюнок «Металеве мереживо села» | ||
Степаненко А.В. Трудове навчаня | 4 | 29.04 Декорування виробів. «Розписний коник». | Оздобити виріб «Розписний коник» | |
4 | 07.05 Моделювання одягу для ляльки. | Змоделювати одяг для ляльки | ||
Степаненко А.В. Основи здоров’я | 4 | 28.04 Як досягти мети. Практична робота: виконання проекту «Моя мета». | Підручник, зошит | Опрацювати підручник §27 с. 117-120 Зошит с.54-55 Підготувати міні-проект «Моя мета» |
4 | 05.05 Повага і самоповага. | Підручник, зошит | Опрацювати підручник §28 с. 120-123, зошит с. 55-56 |
Назва предмета | Клас | Дата проведення | Зміст завдання |
Фізична культура | 5 | 28.04-29.04 30.04 05.05-07.05 08.05 | Історія розвитку легкої атлетики https://drive.google.com/file/d/1i4NWHV3sZDieOZVrPcdm23QI1wPww_HZ/view?usp=sharing Правила техніки безпеки на уроках легкої атлетики https://drive.google.com/file/d/0B2tLi6434g2JLUNHdEhvdzNHS0E/view?usp=sharing Виконати комплекс спеціальних бігових вправ на місці (закидання гомілки назад, піднімання стегна, виніс прямих ніг вперед, велосипед, ходьба випадом, вистрибування на одній нозі. По можливості в русі), 9-10 сек, основна група, 5-6 сек, підготовча група (кожну вправу з чергуванням відпочинку). Виконати біг 30м ( техніка виконання) Виконати біг 1000м |
8 | 28.04-29.04 05.05-06.05 08.05 | Виконати комплекс спеціальних бігових вправ на місці (по можливості в русі), 12-13 сек, основна група, 7-8 сек, підготовча група (кожну вправу з чергуванням відпочинку). Виконати стрибок в довжину з місця на техніку Виконати біг 4*9 на техніку виконання |
Оришич Галина Олексіївна | |||||
Українська мова | |||||
№ | Дата | Тема уроку | Завдання учням | ||
| 27.04 | Поширення речень прислівниками. | Самостійно опрацювати вправи 396, (письмово в зошит) | ||
2 | 28.04 | Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками. | Виконати вправи 401,, (письмово в зошит) | ||
3 | 29.04 | Перевірна робота 10. Диктант. | Написати диктант, використовуючи аудіо звязокhttps://www.youtube.com/watch?v=IIRF2clVdz4 | ||
4 | 04.05 | Спостереження за роллю прислівників у Аналіз перевірної роботи тексті. | Виконати вправи 409, (письмово в зошит)
tps://www.youtube.com/watch?v=xThJiqCIBFo | ||
5 | 05.05 | Урок розвитку писемного мовлення. Складання привітання до Дня матері. | Виконати вправу 408, підписати листвку | ||
6 | 06.05 | Вибір прислівників (із поданих), що відповідають меті й типу висловлювання. | Виконати вправи 413 (усно), 414 (письмово) | ||
Літературне читання | |||||
1 | 27.04 | Урок позакласного читання. Казки зарубіжних письменників. | Прочитати і переказати казку за власним вибором | ||
2 | 28.04 | Джанні Родарі. «Дорога, що нікуди не вела». | Читати в ролях | ||
3 | 29.04 | Контрольна робота 7. Робота з літературним твором (письмово). | Виконати перевірну роботу, використовуючи платформу Gogle classroom | ||
4 | 04.05 | Аналіз контрольної роботи. Вступ до розділу «Світ дитинства в літературі». Анатолій Костецький. «Мрія», « Спішу додому».
| Проконспектувати біографію письменника с. 121. Прочитати, переказати с.122-123 Відповідати на запитання (усно) https://www.youtube.com/watch?v=KKzt4sjYrLE | ||
5 | 05.05 | Василь Сухомлинський. «Не загубив, а знайшов». | Прочитати, переказати с. 123-128 Відповідати на запитання (усно) | ||
6 | 06.05 | Урок позакласного читання. Поспішаймо творити добро. | Прочитати і переказати оповідання за власним вибором | ||
7 | 08.05 | Всеволод Нестайко. «Шура і Шурко». | Прочитати, переказати с. 130-132 Відповідати на запитання https://www.youtube.com/watch?v=HBMZ5Trsxaw | ||
Урок позакласного читання. Поспішаймо творити добро | |||||
Математика |
| ||||
1 | 27.04 | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. | Виконати № 933, 934 | ||
2 | 28.04 | Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. Розв'язування задач. | Виконати 945,946 | ||
3 | 29.04 | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. Розв'язування задач. | Виконати № 955, 964 https://www.youtube.com/watch?v=JidOL8yIzVA | ||
4 | 04.05 | Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить 0 одиниць. | Виконати № 978,979 | ||
5 | 05.05 | Розв'язування задач. | Виконати №981,982 | ||
6 | 06.05 | Контрольна робота № 8. | https://naurok.com.ua/test/pidsumkoviy-test-usni-obchislennya-302646.html | ||
7 | 08.05 | Аналіз перевірної роботи. Ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Задачі на дроби. | Виконати №993,995 | ||
Природознавство | |||||
1 | 28.04 | Якою є природа Кримських гір? | Опрацювати підручник с. 158-159, зошит с. 54https://www.youtube.com/watch?v=J6JOE9M2ejo | ||
2 | 30.04 | Які природні заповідники є в Україні? | Опрацювати підручник с. 160-162 Зошит с.55 https://www.youtube.com/watch?v=GOKxIIINRys | ||
3 | 05.05 | Урок-екскурсія. Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами, рослинним та тваринним світом, ґрунтами рідного краю. | Опрацювати підручник с.163-164 Записати в зошиті с. 56https://www.youtube.com/watch?v=Bl34NM8YoW8 | ||
4 | 07.05 | Перевір свої досягнення: що ти знаєш про природу своєї Батьківщини — України? Контрольна робота 6. | Виконати перевірну роботу, використовуючи платформу Gogle classroomhttps://naurok.com.ua/biblioteka/download?id=17062&token=73c8a2806fdf27ff6d1ffca032c66cbb | ||
Я у світі | |||||
1 | 30.04 | Європейський союз – співтовариство народів Європи. | Опрацювати підручник с.163-164 | ||
2 | 07.05 | Навчальний проект: «Подорожуємо країнами Євросоюзу», «Подорожуємо країнами світу», «Українці, яких знає світ». | Створити презентацію за темою уроку-https://www.youtube.com/watch?v=-IOV0CYgUq89 | ||
. Музичне мстецтво | |||||
1 | 30.04 | Мелодії загадкового Сходу. | |||
2 | 08.04 | Музична культура Азії. Туркменістан.Узбекистан. | |||
Образотворче мистецтво | |||||
1 | 27.04 | Розширення уявлень про роботу художника-дизайнера. Ознайомлення з поняттям малих архітектурних форм (ліхтарі, альтанки, фонтани, лави тощо). Практичне завдання:«Чарівні ліхтарі», «Шпаківня» | Намалювати динамічнукомпозицію | ||
2 | 04.05 | Різноманітність форм металевих виробів. Поняття про ковальське та ливарське мистецтво. Розвиток навичок створювати ажурні витинанки. Практичне завдання:«Металеве мереживо міста (села)» | Намалювати малюнок «У гостях у коваля» | ||
Трудове навчаня | |||||
1 | 30.04 | Художнє оздоблення та дизайн. Практична робота- футляр для альбому | |||
2 | 07.05 | Практична робота- футляр для альбому( продовження) | Виготовити футляр для фотоальбому | ||
Основи здоров’я | |||||
1 | 29.04 | Як досягти мети. Практична робота: виконання проекту «Моя мета». | |||
2 | 06.05 | Повага і самоповага. | |||
Вчитель/ предмет | Клас дата | Тема вивчення | Джерела інформації (підручник, посібник, Інтернет-ресурси та ін.) | Практична робота (виконати вправу, виконати практичну роботу, зробити повідомлення, створити презентацію та ін.) |
Комкіна К.М.,основи здоровя | 9 27.04 | Сучасний комплекс проблем безпеки Репродуктивне здоров’я молоді | Підручник Основи здоров’я 9клас І.Д. Бех, Т.В.Воронцова | Опрацювати § 27,28 Доповнити таблицю 10 |
Комкіна К.М.,основи здоровя | 5 27.04 | Серед природи. Земля-наш спільний дім | Підручник Основи здоров’я 5клас І.Д. Бех, Т.В. Воронцова | Опрацювати § 29 Виконати завдання на с.155(виготовити вироби ,приклади на мал.90) |
Комкіна К.М.,Образотворче мистецтво | 5 28.04 | Садово-паркове мистецтво | Композиція «фонтан» | |
Комкіна К.М.,Образотворче мистецтво | 6 28.04 | Фреска і вітраж Імітація фрески | ескіз фрески | |
Комкіна К.М.,основи здоровя | 8 28.04 | Безпека в побуті і навколишньому середовищі. | 1)Опрацювати §27 2)Виконати в зошиті практичне завдання на сторінці 172 | |
Комкіна К.М., мистецтво | 9 29.04 | Музичний фольклор різних народів Оформити запрошення в обраному національному стилі | ||
Комкіна К.М., мистецтво | 8 01.05 | Реалізм у мистецтві«правда життя» | Підручник Мистецтво, Л.М.Масол | Літографія, ксилографія. |
Комкіна К.М.,основи здоровя | 7 30.04 | Соціальна складова здоров’я. Ні-наркотикам.Наркотики і ВІЛ | Підручник Основи здоров’я 7клас І.Д. Бех, Т.В.Воронцова | 1)Опрацювати §28,29 2) Пройти тестування на С.180 |
Комкіна К.М.,технології | 11 30.04 | Робота над творчим проектом «Виріб для саду», (за власним вибором) | ||
Комкіна К.М.,основи здоровя | 9 08.05 | Розвиток людства і глобальні небезпеки.На шляху до сталого розвитку. | Підручник Основи здоров’я 9клас І.Д. Бех, Т.В. Воронцова | 1)Опрацювати § 29, 30 2)опрацювати с.214 |
Комкіна К.М.,основи здоровя | 5 08.05 | Способи збереження навколишнього середовища | Підручник Основи здоров’я 5клас І.Д. Бех, Т.В. Воронцова | Створити проект «Звернення до людей,щоб не смітили,не забруднювали навколишнє середовище» |
Комкіна К.М.,Образотворче мистецтво | 5 08.05 | Художньо-театральний ансамбль | Виготовлення декорації до вистави (за вибором) | |
Комкіна К.М.,Образотворче мистецтво | 6 10.05 | Моя країна - Україна | Композиція «Декоративне панно» | |
Комкіна К.М.,основи здоровя | 8 10.05 | Інформаційна безпека | Підручник Основи здоров’я 8клас І.Д. Бех, Т.В. Воронцова | 1)Опрацювати §28 2) За допомогою Інтернет ресурсів виконати завдання 1,2 на сторінці177 |
Комкіна К.М.,основи здоровя | 7 11.05 | Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ-інфекції Причини і наслідки стигматизації і дискримінації | Підручник Основи здоров’я 7клас І.Д. Бех, Т.В.Воронцова | 1)Опрацювати §29,30 2)Виготовити стрічку на ст.186 |
Комкіна К.М., мистецтво | 8 11.04 | Краса навколо– у звичному плині повсякденності, у довкіллі.Історія та реальність | Підручник Мистецтво, Л.М.Масол | Намалювати власну композицію в побутовому жанрі на тему українських народних обрядів |
Комкіна К.М.,технології | 10 11.05 | Робота над проектом « Упаковка для українського сувеніру» | ||
Комкіна К.М.,Образотворче мистецтво | 6 12.05 | Моя країна - Україна | Композиція «Декоративне панно» | |
Комкіна К.М.,основи здоровя | 6 12.05 | Правила дорожнього руху для велосипедистів. Правила перевезення вантажів і виконання маневрів на велосипеді. | Підручник Основи здоров’я 6клас І.Д. Бех, Т.В.Воронцова Комкіна К.М., мистецтво | 1)Опрацювати §28,27 |
Комкіна К.М., мистецтво | 8 12.05 | Правда життя або реалізм у мистецтві | Створити власну фотодобірку «Образи сьогодення» | |
Комкіна К.М.,основи здоровя | 8 12.05 | Захист від кримінальних небезпек. Самооборона та її межі. Протидія торгівлі людьми. | Підручник Основи здоров’я 8клас І.Д. Бех, Т.В.Воронцова | 1)Опрацювати §26 2) виконати памятку на сторінці 165 |
Комкіна К.М.,Образотворче мистецтво | 7 12.05 | Дизайн-проект | Створення фірмового стилю школи Ескізи герба, логотипу | |
Комкіна К.М., мистецтво | 9 12.05 | Мистецтво в діалозі культур. Українці у світі | Створити Сенкан зі словом «мистецтво» |