Сторінка для вчителів

Вчителям

Діти з порушеннями зору

Основні напрямки корекційної роботи з дітьми, які мають вади слуху

Корекційна спрямованість індивідуального навчання

Обстеження вчителем учнів, які навчаються індивідуально

Деякі аспекти навчання дітей молодшої школи з вадами розумового розвитку

Вимоги до психолого-педагогічної характеристики учня

Логопедичні домашні завдання для дітей дошкільної групи 5-6 років

ПЕРЕЛІК ЗАХВОРЮВАНЬ, з приводу яких діти потребують індивідуального навчання вдома

Виявлення дисграфічних помилок

Навчання і виховання дітей дошкільного віку із дитячим церебральним паралічем

Роль казкотерапії в розвитку мовлення


Інформаційні навчально-виховні ресурси як чинник формування безпечного освітнього середовища

Як уникнути інфекційних захворювань

Правила поведінки на льоду

Як уберегтися від обмороження і травматизму взимку

Обмороження

Ожеледиця

Небезпечний холод (переохолодження)

Надання допомоги людині, яка провалилася під лід

Щоб свято було безпечним

Будьте обережні з піротехнікою!

Як діяти при отриманні загрози штормового попередження та під час стихійного лиха

Відеоматеріали з енергобезпеки (ПАТ "Київобленерго")

Обережно, отруйні гриби!

Прихована небезпека міських вулиць

Бережіть організм від перегрівання 

Основні правила поведінки на дорозі та у транспорті

Правила безпеки на залізниці

Основні правила безпечної поведінки з вогнем

Основні правила поведінки при користуванні предметами побутової хімії

Основні правила поведінки при користуванні піротехнічними засобами

Основні правила користування електроприладами

Основні правила безпечного поводження з газом

Основні правила поведінки на воді, біля водоймищ

Основні правила поведінки при зустрічі з тваринами

Основні правила поведінки під час подорожі до лісу

Основні правила поведінки під час збору грибів

Основні правила поведінки під час грози, сильного вітру, шквалів

ЗСУВИ ТА СЕЛІ

ЯК УБЕРЕГТИСЬ ВІД КЛІЩІВ

БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ НА ВОДОЙМАХ!

У ЛІС ХОДИТИ – ЗМІЙ ОСТЕРІГАТИСЬ


Методичні рекомендації

Методичні рекомендації щодо проведення заходів з відзначення річниці аварії на Чорнобильській АЕС 

Методичні рекомендації щодо здійснення соціально-педагогічної роботи та  соціально-правового захисту дітей, які потрапили в складні життєві обставини 

Методичні рекомендації щодо здійснення соціально-психологічного супроводу дітей та учнівської молоді з девіаціями поведінки

Методичні рекомендації щодо забезпечення прав дітей у навчальному закладі

Методичні матеріали для інформаційно-просвітницької роботи з безпеки життєдіяльності

Методичні рекомендації щодо організації профорієнтаційної роботи з учнями у позакласний час

Методичні рекомендації щодо відзначення Дня вшанування учасників бойових дій на території інших державі 25-ї річниці виведення військ колишнього СРСР з Республіки Афганістан

Методичні рекомендації щодо організації та проведення фізкультурної зарядки з учнями загальноосвітніх навчальних закладів

Методичні рекомендації щодо проведення ранкової гімнастики з дітьми дошкільного віку

Методичні рекомендації щодо проведення в навчальних закладах заходів, приурочених Дню Соборності та Свободи України

Методичні рекомендації щодо організації та проведення виховної роботи у позашкільних та загальноосвітніх навчальних закладах з метою відзначення 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка

Методичні рекомендації щодо підготовки навчальних закладів Київської області до участі у П’ятій Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2014»

Методичні рекомендації щодо проведення у 2013 році Всеукраїнського тижня права

Методичні рекомендації щодо проведення та перевірки робіт учасників ІІ і ІІ етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземної мови у 2013/2014 н.р.

Методичні рекомендації щодо проведення у 2013 році Європейського тижня місцевої демократії

Методичні рекомендації щодо проведення у 2013 році Всеукраїнського тижня права

Методичні рекомендації щодо проведення заходів з профілактики отруєння грибами

Методичні рекомендації щодо формування культури сімейних взаємин

Методичні рекомендації щодо здійснення психологічного супроводу процесу адаптації учнів до навчання в 5 класі

Міністерством освіти і науки України спільно з Освітнім порталом «ПедПРЕСА» започатковано проведення оnline-чатів з актуальних освітніх питань.

Електричний струм (Відеопосібник).

Запрошуємо до громадського обговорення проектів навчальних програм з поглибленого вивчення окремих предметів

До уваги вчителів російської мови та літератури!

Самоосвіта педагога-дефектолога – як умова професійного розвитку


Навчально-методична робота Київського-обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів:

Курси

Дистанційна форма навчання

Профільне навчання