ЗВІТ директора Ольшаницької ЗОШ І-ІІІ ступенів на спільному засіданні педагогічного колективу, батьківського комітету, ради школи, учнівського самоврядування про виконану роботу за 2018-2019 навчальний рік 10 червня 2019 року З метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадянської системи управління освітою, поєднання державного і громадянського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень наказом № 55 МОН України від 28.01.2005 р. запроваджено щорічно по завершенню навчального року керівникам загальноосвітніх навчальних закладів звітувати перед педагогічним колективом, батьківським комітетом, радою школи про виконану роботу за рік на спільному їх засіданні. Сьогодні, 10 червня я пропоную Вашій увазі свій звіт про підсумки роботи за 2018-2019 навчальний рік, але ж назвати його своїм звітом я не можу - бо це була спільна робота заступників, секретаря, усього педагогічного колективу разом з батьківським комітетом, радою школи, учнівським самоврядуванням, технічним персоналом школи під керівництвом відділу освіти Рокитнянської райдержадміністрації. Ми працювали разом, поважаючи один одного, враховуючи думки кожного, створюючи сприятливі умови для творчості кожного вчителя, кожного учня під постійним піклуванням батьківського комітету і Ради школи. Втілюючи в життя ст. 53 Конституції України, в 2018/2019 навчальному році в Ольшаницькій ЗОШ І-ІІІ ступенів проводилась цілеспрямована робота щодо виконання законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», постанов Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 №778 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад», з урахуванням вимог Концепції профільного навчання в старшій школі, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 11.09.2009 №854 «Про затвердження нової редакції Концепції профільного навчання у старшій школі», «Концепції Нової Української школи», «Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу» ДСанПіН 5.5.2.008-01, власного Статуту, а також визначених пріоритетних напрямків розвитку освіти в районі. Протягом року заклад було, в основному, забезпечено кадрами. Всього в школі на 01.09.2018 – 28 педагогічних працівників. З них вищу освіту мають 27. Вищу кваліфікаційну категорію мають - 17 вчителів, першу категорію – 4, другу категорію – 3, категорію «спеціаліст» - 4 вчителі, педагогічне звання «психолог-методист» – 1, педагогічне звання «старший учитель» – 9, «Відмінник освіти України» - 1. Таким чином, кадрове забезпечення Оьшаницької І-ІІІ ступенів в 2018-2019 н.р. було задовільним. Протягом року проводилась цілеспрямована робота щодо покращення показників якісного складу педагогічних кадрів.
За поточний навчальний рік було атестовано 7 педагогічних працівників: відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» - 4 педагогічних працівники; відповідають раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії» - 2 педагогічних працівники; присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії» - 1 педагогічний працівник.
На рівні школи у поточному навчальному році узагальнено досвід педагогічних працівників:
Діхтяра Віктора Володимировича Колісника Олександра Васильовича Пуценко Світлани Іванівни Годлевська Олена Юріївни Сахно Валентини Володимирівни Глиняної Марії Семенівни Власова Євгена Миколайовича
Робота по проведенню діяльності закладу в межі нормативно-правового поля була ключовою протягом року. Удосконалені функціональні обов'язки заступників директора, спеціалістів, обслуговуючого персоналу, розроблено та прийнято Правила внутришкільного розпорядку закладу, розроблені та затверджені функціональні обов'язки працівників закладу з питань охорони праці, проводилась цілеспрямована робота щодо вдосконалення діяльності та зміцнення інтеграційних процесів всіх структур Ольшаницької ЗОШ І-ІІІ ступенів згідно з її Статутом. У 2018-2019 навчальному році педагогічний колектив школи працював над науково-методичною проблемою: «Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму». Протягом навчального року в закладі були проведені засідання педагогічних рад та нарад при директору, на яких розглядалися питання аналізу роботи школи за 2018-2019 навчальний рік, ухвалення річного плану роботи школи на 2018-2019 навчальний рік, аналіз працевлаштування випускників, аналіз охоплення навчанням дітей і підлітків, що проживають на території мікрорайону школи, особливості викладання захисту Вітчизни, інформатики, про організацію індивідуального навчання та інклюзивного учням, які мають рекомендації від лікарів, обговорено Концепцію нової школи. Ознайомлено з новими підходами організації навчання у початковій школі. Для реалізації науково-методичної проблеми проведено педради на тему: «Інноваційна культура вчителя як ефективний засіб формування та позитивного ставлення до навчання і створення комфортності для навчання в школі» (протокол № 3 від 14.11.2018 р.), «Створення безпечного освітнього середовища як одного із чинників соціалізації школярів та збереження їхнього психологічного здоров’я, здатності забезпечити життєвий успіх протягом життя», «Формування ключових компетентностей як складова становлення успішної особистості школяра» (протокол № 4 від 28.01.2019 р.), «Наскрізні лінії, як засіб інтеграції ключових загально-предметних компетентностей», «Адаптація учнів 1-го класу та створення умов для розвитку індивідуальних здібностей дитини», протокол №8 від 25.03.2019 р.... Звіт директора школи 2018- 2019 н.р. (в повному обсязі)
|