РОКИТНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ
РАДИ
БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО
РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
вул. Центральна, 112, с. Ольшаниця, Білоцерківський р-н,
Київська обл., 09635,
т. (04462) 2-23-30. E-mаil: dikvik2009@meta.ua
Код ЄДРПОУ 25300915
|
НАКАЗ
«02 » березня 2021 р. |
с. Ольшаниця |
№ _____ |
Про організацію дистанційного
освітнього процесу на період
встановлення карантину у закладі
Відповідно Законів України «Про освіту», «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. №641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СОVID - 19, спричиненої коронавірусом SARS-СоV-2» (зі змінами), від 11.11.2020 р. № 1100, постанов Головного державного санітарного лікаря України від 22.08.2020 р. № 50 «Про затвердження протиепідемічних заходів в закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID – 19, протоколу № Київської області з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, наказу відділу освіти Рокитнянської селищної ради від 01.03.2021 р № 55 «Про переведення закладів освіти на дистанційну форму навчання», з метою попередження поширення коронавірусної інфекції COVID-19, збереження життя та здоров’я учасників освітнього процесу.
НАКАЗУЮ:
1.
Організувати
освітній процес у період з 02.03. по 14.03.2021 року в дистанційному форматі відповідно
до розкладу та навантаження педагогічних працівників;
2.. Розмістити на сайті роз’яснення про
режим роботи закладу в період карантину;
3. Затвердити графік
чергування адміністрації та працівників закладу протягом зазначеного
вище періоду (додаток 1).
4.
Здійснювати оцінювання результатів
навчання здобувачів освіти під час освітнього процесу із використанням
технологій дистанційного навчання зручним способом, з подальшим занесенням до
відповідних сторінок класного журналу;
5.
Здійснювати зворотній зв'язок між
усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
6.
Класним керівникам 1-11 класів:
6.1. Щоденно здійснювати моніторинг захворюваності учнів;
6.2. Здійснювати зворотній зв’язок між усіма
учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі.
7.
Заступнику директора з
навчально-виховної роботи Танцюрі А. І.:
7.1. Забезпечити виконання методичної,
організаційно-педагогічної роботи;
7.2. Здійснювати контроль обліку
здобувачів освіти, які отримують елементи дистанційного навчання;
7.3.
Надавати методичну допомогу педагогічним працівникам під час
дистанційного навчання.
7.4.
Здійснювати контроль за організацію освітнього процесу в закладі в умовах
дистанційного навчання
8. Вчителям закладу:
8.1. Забезпечити виконання освітніх програм
шляхом організації освітнього процесу за допомогою технологій дистанційного
навчання з урахуванням матеріально-технічних можливостей закладу;
8.2. Здійснювати оцінювання результатів
навчання здобувачів освіти під час освітнього процесу із використанням
технологій дистанційного навчання зручним способом, з подальшим занесенням до
сторінок класного журналу.
9. Завгоспу
закладу Стельмах Ю. М. організувати роботу техперсоналу в умовах карантину
відповідно до діючих норм чинного законодавства.
10. Медичній сестрі Потебенько В. А.:
10.1. Провести роз’яснювальну роботу з
персоналом та здобувачами освіти щодо індивідуальних заходів профілактики та
реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби серед персоналу або здобувачів
освіти;
10.2.
Здійснювати неухильний щоденний контроль за організацією та дотриманням протиепідемічних
та дезінфекційних заходів в закладі;
10.3. Здійснювати щоденне вимірювання
температури працівників закладу із обов’язковим записом у журналі проведення
температурного скринінгу, забезпечувати щоденне проведення санітарно-освітньої роботи серед
персоналу закладу;
10.4. Забезпечити використання засобів
індивідуального захисту, антисептичних та дезинфікуючих засобів, контроль за
прибиранням та щоденною дезінфекцією санітарно-побутових приміщень, поверхонь в
місцях спільного користування.
11. Контроль за виконанням цього
наказу залишаю за собою.
Директор
закладу
Л. Лук’янець
Ознайомлені ____________ А. Танцюра _________ І. Пахаленко
02.03.2021 02.03.2021
____________ О. Колісник ___________
О.Очеретяна __________ М. Глиняна
02.03.2021 02.03.2021 02.03.2021
___________ М. Лабунець ___________ Н. Денисенко _________ В. Потебенько
02.03.2021 02.03.2021 02.03.2021
____________С. Пуценко
___________ Л. Швиденко ________ А. Лізогуб
02.03.2021 02.03.2021 02.03.2021
____________ Т.Мишковська ________
Ю. Стельмах _________ Л. Науменко
02.03.2021
02.03.2021 02.03.2021
_____________ В.Пономаренко ________ В. Діхтяр _________ І. Кривенко
02.03.2021 02.03.2021 02.03.2021
______________Є. Власов
________ К. Саєнко _________ О. Шевченко
02.03.2021 02.03.2021 02.03.2021
______________ А. Барановський
_________О. Годлевська _________
Г.Веденко
02.03.2021 02.03.2021
02.03.2021
__________ Н. Барановська ________ К. Комкіна _________ В. Танцюра
02.03.2021 02.03.2021 02.03.2021
_________ В. Павліченко
__________ А. Жураковський
02.03.2021 02.03.2021
_________ Л. Борко ________
Г.Оришич _________ Н. Радченко
________О. Зацарна
02.03.2021
02.03.2021
02.03.2021 02.03.2021
Додаток 1
до наказу №
від 02.03.2021р.
Графік
чергування вчителів
Ольшаницького ЗЗСО з 03.03. по 14.03.2021р.
03.03.
Пономаренко В.В., Діхтяр В.В., Пахаленко І.А.
04.03. Денисенко Н.В., Власов Є.М., Оришич Г.О.
05.03. Веденко Г.В., Пуценко С.І., Нестеренко О.Д.
09.03. Лабунець М.С., Колісник О.В., Мишковська Т.В.
10.03. Швиденко Л.М., Радченко Н.В., Пахаленко
І.А.,Комкіна К.М.
11.03. Очеретяна
О.Є., Барановський А.В., Борко Л.М.
12.03. Годлевська О.Ю., Зацарна О.І., Мишковська Т.В.
Графік
чергування
адміністраторів
Ольшаницького ЗЗСО з 03.03. по 14.03.2021р.
03.03. Танцюра А.І.
04.03. Лук’янець Л.А.
05.03. Глиняна М.С.
09.03. Танцюра А.І.
10.03. Лук’янець Л.А.
11.03. Глиняна М.С.
12.03. Танцюра А.І.