Завдання з навчальних предметів для учнів 2-10 класів для організації дистанційного навчання на час карантину з 12.03. по 03.04.2020. | ||||
Вчитель/ предмет | Клас | Тема вивчення | Джерела інформації (підручник, посібник, Інтернет-ресурси та ін.) | Практична робота (виконати вправу, виконати практичну роботу, зробити повідомлення, створити презентацію та ін.) |
Танцюра А.І. математика | 5 клас | 13.03.20 Відсотки. Знаходження відсотків від числа | О.С. Істер Математика 5 клас | Опрацювати пар.42, виконати №1500, 1502, 1504 |
Танцюра А.І. математика | 5 клас | 16.03.20 Відсотки. Знаходження відсотків від числа. | О.С. Істер Математика 5 клас | Опрацювати пар.42, Виконати №1508, 1510, 1514 |
Танцюра А.І. математика | 5 клас | 17.03.20 Відсотки. Знаходження відсотків від числа | О.С. Істер Математика 5 клас | Повторити пар 42,виконати №1516, 1518, 1521 |
Танцюра А.І. математика | 5 клас | 19.03.20 Знаходження числа за його відсотком | О.С. Істер Математика 5 клас | Опрацювати пар.43,виконати№1550, 1552, 1554 |
Танцюра А.І. математика | 5 клас | 20.03.20 Знаходження числа за його відсотком | О.С. Істер Математика 5 клас | Опрацювати пар.43,виконати№1556, 1559, 1561 |
Танцюра А.І. математика | 5 клас | 23.03.20 Знаходження числа за його відсотком | О.С. Істер Математика 5 клас | Опрацювати пар.43, Виконати№1564, 1568, |
Танцюра А.І. математика | 5 клас | 24.03.20 Знаходження числа за його відсотком | О.С. Істер Математика 5 клас | Повторити пар. 43, Виконати № 1571, 1574 |
Танцюра А.І. математика | 5 клас | 26.03.20 Середнє арифметичне. Середнє значення величини | О.С. Істер Математика 5 клас | Повторити пар.44 Виконати№1583, 1585, 1588 |
Танцюра А.І. математика | 5 клас | 27.03.20 Середнє арифметичне. Середнє значення величини | О.С. Істер Математика 5 клас | Повторити пар. 44 Виконати№1590, 1592, 1594, 1596 |
Танцюра А.І. математика | 6 клас | 13.03.20 Рівняння. Основні властивості рівнянь | Н.А. Тарасенкова. Математика 6 клас | Повторити пар31 Виконати№1416-1418 |
Танцюра А.І. математика | 6 клас | 16.03.20 Рівняння. Основні властивості рівнянь | Н.А. Тарасенкова. Математика 6 клас | Повторити пар31 Виконати№1420-1422 |
Танцюра А.І. математика | 6 клас | 17.03.20 Рівняння. Основні властивості рівнянь | Н.А. Тарасенкова. Математика 6 клас | Повторити пар31 Виконати№11424-1426 |
Танцюра А.І. математика | 6 клас | 19.03.20 Рівняння. Основні властивості рівнянь | Н.А. Тарасенкова. Математика 6 клас | Повторити пар31 Виконати№1427-1428 |
Танцюра А.І. математика | 6 клас | 20.03.20 Розв’язування текстових задач за допомогою рывнянь | Н.А. Тарасенкова. Математика 6 клас | Повторити пар32 Виконати№1439-1441 |
Танцюра А.І. математика | 6 клас | 23.03.20 Розв’язування текстових задач за допомогою рывнянь | Н.А. Тарасенкова. Математика 6 клас | Повторити пар32 Виконати стр.1443-1445 |
Танцюра А.І. математика | 6 клас | 24.03.20 Розв’язування текстових задач за допомогою рывнянь | Н.А. Тарасенкова. Математика 6 клас | Опрацювати пар32 Виконати№1446-1448 |
Танцюра А.І. математика | 6 клас | 26.03.20 Розв’язування текстових задач за допомогою рывнянь | Н.А. Тарасенкова. Математика 6 клас | Опрацювати пар32 Виконати№1450-1452 |
Танцюра А.І. математика | 6 клас | 27.03.20 Розв’язування текстових задач за допомогою рывнянь | Н.А. Тарасенкова. Математика 6 клас | Опрацювати пар32 Виконати№1454-1456 |
Танцюра А.І. алгебра | 7 клас | 16.03.20 Зв’язки між величинами | О.С.Істер Алгебра 7 клас | Опрацювати пар19 Виконати№712,714,717,721,725 |
Танцюра А.І. алгебра | 7 клас | 18.03.20 Способи задання функції | О.С.Істер Алгебра 7 клас | Повторити пар19 Виконати№727,729,731, 735 |
Танцюра А.І. алгебра | 7 клас | 30.03.20 Графік функції | О.С.Істер Алгебра 7 клас | Опрацювати пар20 Виконати№747,749,751, 752. |
Танцюра А.І. алгебра | 7 клас | 1.04.20 Графік функції | О.С.Істер Алгебра 7 клас | Повторити пар20 Виконати№757,759,761, 763. |
Танцюра А.І. геометрія | 7 клас | 12.03.20 Зовнішній кут трикутника | О.С.Істер Геометрія 7 клас | Опрацювати пар18 Виконати№439,442,444. 446. |
Танцюра А.І. геометрія | 7 клас | 17.03.20 Зовнішній кут трикутника | О.С.Істер Геометрія 7 клас | Повторити пар18 Виконати№449,455,457. |
Танцюра А.І. геометрія | 7 клас | 19.03.20 Прямокутні трикутники. | О.С.Істер Геометрія 7 клас | Опрацювати пар19 Виконати№466,468,470, |
Танцюра А.І. геометрія | 7 клас | 31.03.20 рівності прямокутних трикутників | О.С.Істер Геометрія 7 клас | Опрацювати пар19 Виконати№472,474,476,478 |
Танцюра А.І. геометрія | 7 клас | 02.04.20Нерівність трикутників | О.С.Істер Геометрія 7 клас | Опрацювати пар20 Виконати№486,488,500 |
Захарченко Н,І, Хімія | 7 | 13.03 Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена речовина | 1) Хімія 7 клас О.Г. Ярошенко 2)https://www.youtube.com/watch?v=6mEMKLbiyNc | 1)Опрацювати §29 2) Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=6mEMKLbiyNc 3) Зробити конспект уроку з підручника 4)Виконати вправу 7 ст.129 5) Пройти тестування на освітньому проекті Код доступу 308559 |
Захарченко Н,І, Хімія | 7 | 18.03. Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини. | 1) Хімія 7 клас О.Г. Ярошенко 2)https://www.youtube.com/watch?v=dWmWZsbjw5Y | 1)Опрацювати §30 2) Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=dWmWZsbjw5Y 3) Зробити конспект уроку 4)Виконати вправу 8 ст.134 5) Пройти тестування на освітньому проекті Код доступу 789382 |
Захарченко Н,І,
Хімія | 7 | 31.03..Виготовлення розчину. | 1) Хімія 7 клас О.Г. Ярошенко | 1)Опрацювати §31 2) Зробити конспект уроку 3)Виконати вправу 6 ст.138, вправу 2 ст.141 |
Захарченко Н,І, Хімія | 8 | 13.03. Солі (середні), їх склад і номенклатура. | 1) Хімія 8 клас П.П. Попель, Л.С. Крикля 2)https://course.besmart.study/course/2349/lecture/46065/ | 1)Опрацювати §26 2) Переглянути відео до 4 хв. 56сек. за посиланням https://course.besmart.study/course/2349/lecture/46065/ 3) Зробити конспект уроку 4)Виконати вправу 199, 200 ст.140 5) Пройти тестування на освітньому проекті Код доступу 968818 |
Захарченко Н,І, Хімія | 8 | 18.03. Фізичні властивості оксидів. Хімічні властивості основних, кислотних, амфотерних оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами Поширеність у природі та використання оксидів. Вплив на довкілля і здоров’я людини. | 1) Хімія 8 клас П.П. Попель, Л.С. Крикля 2)https://course.besmart.study/course/2349/lecture/46059/ 3)https://www.youtube.com/watch?v=kjtGcveOosY 4)https://www.youtube.com/watch?v=SCNpbR-vvF8 | 1)Опрацювати §27, 31 2) Переглянути відео за посиланням https://course.besmart.study/course/2349/lecture/46059/ 3) Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=kjtGcveOosY 4) Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=SCNpbR-vvF8 5) Зробити конспект уроку 6)Виконати вправу 209,210 ст.147 7) Пройти тестування на освітньому проекті Код доступу 571790 |
Захарченко Н,І,
Хімія | 8 | 19.03. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій | 1) Хімія 8 клас П.П. Попель, Л.С. Крикля 2)https://www.youtube.com/watch?v=PrJmUrS2Yh8 | 1)Опрацювати §28 2) Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=PrJmUrS2Yh8 3) Зробити конспект уроку 4)Виконати вправу 219, 220 ст.152 |
Захарченко Н,І, Хімія | 8 | 01.04. Фізичні властивості основ. Луги. Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними оксидами, солями. Реакція нейтралізації. Заходи безпеки під час роботи з лугами. Інструктаж з БЖД. Лабораторний дослід №2: Взаємодія лугів з кислотами в розчині. | 1) Хімія 8 клас П.П. Попель, Л.С. Крикля 2)https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4892 3)https://www.youtube.com/watch?v=LdtnBzmudgc | 1)Опрацювати §29 2) Опрацювати матеріал за посиланням https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4892 3) Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=LdtnBzmudgc 4) Зробити конспект уроку 5)Виконати вправу 226, 227 ст.159 |
Захарченко Н,І, Хімія | 8 | 02.04. Хімічні властивості нерозчинених основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання. | 1) Хімія 8 клас П.П. Попель, Л.С. Крикля 2)https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4893 | 1)Повторити §29 2) Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4893 3) Зробити конспект уроку 4)Виконати вправу 228, 229 ст.159 5) Пройти тестування на освітньому проекті Код доступу 375356 |
Захарченко Н,І, Хімія | 9 | 13.03. Вищі карбонові кислоти: стеаринова кислота, пальмітинова. | 1) Хімія 9 клас П.П. Попель, Л.С. Крикля 2)http://www.10minclass.com/video/686 3)http://www.10minclass.com/video/690 | 1)Опрацювати §30,31 2) Переглянути відео за посиланням http://www.10minclass.com/video/686 3) Переглянути відео за посиланням http://www.10minclass.com/video/690 4) Зробити конспект уроку 5) Пройти тестування на освітньому проекті Код доступу 764881 |
Захарченко Н,І, Хімія | 9 | 18.03. Жири .Склад жирів, фізичні властивості. | 1) ) Хімія 9 клас П.П. Попель, Л.С. Крикля 2)http://www.10minclass.com/video/691 3)https://www.youtube.com/watch?v=hr8FikhG8zI | 1)Опрацювати §32 2) Переглянути відео за посиланням http://www.10minclass.com/video/691 3) Лабораторний дослід № 11. https://www.youtube.com/watch?v=hr8FikhG8zI 4) Зробити конспект уроку |
Захарченко Н,І, Хімія | 9 | 19.03.Вуглеводи: глюкоза, сахароза, фруктоза. | ) Хімія 9 клас П.П. Попель, Л.С. Крикля 2)https://www.youtube.com/watch?v=ruVxk_yf4gM
| 1)Опрацювати §33 ст. 184-185 2) Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ruVxk_yf4gM 3) Зробити конспект уроку 4) Виконати вправу 401 ст.188 |
Захарченко Н,І, Хімія | 9 | 01.04.Застосування вуглеводнів. | 1) Хімія 9клас П.П. Попель, Л.С. Крикля 2)https://www.youtube.com/watch?v=gG_vcBL9n9o 3)https://www.youtube.com/watch?v=89ybQvgdfrs | 1)Опрацювати §33 ст. 185-187 2) Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=gG_vcBL9n9o 3) Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=89ybQvgdfrs 4) Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=kvE3T6brv_g 4) Зробити конспект уроку 5) Пройти тестування на освітньому проекті Код доступу 560741 |
Захарченко Н,І, Хімія | 9 | 02.04. Крохмаль і целюлоза. | ) Хімія 9 клас П.П. Попель, Л.С. Крикля 2) Інтернет ресурси | Користуючись Інтернет ресурсом виконайте завдання після параграфа. |
Захарченко Н,І, Хімія | 10 | 13.03. Жири , як представники естерів. Вуглеводи. | 1) ) Хімія 10 клас П.П. Попель, Л.С. Крикля | 1)Опрацювати §21 2) Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=1Tm5hw_wQzg 3) Зробити конспект уроку 4) Виконати вправу 7,9 ст. 107 5) Виконати один навчальний проект: - Натуральні волокна рослинного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування. - Штучні волокна: їхнє застосування у побуті та промисловості |
Захарченко Н,І, Хімія | 10 | 19.03. Практична робота «Розв’язування експериментальних задач». | 1) ) Хімія 10 клас П.П. Попель, Л.С. Крикля 2) Інтернет ресурси | 1) Завдання для виконання практичної роботи будуть скинуті у Viber . Користуючись Інтернет ресурсами виконайте практичну і оформіть її в зошиті 2)Виконати Навчальний проект «Біодизельне пальне». |
. Захарченко Н,І, Хімія | 10 | 31.03. Взаємозв’язок і взаємоперетворення оксигеновмісних органічних сполук. Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок учнів з теми «Оксигеновмісні органічні сполуки». Захист навчальних проектів. | 2) ) Хімія 10клас П.П. Попель, Л.С. Крикля | 1)Опрацювати ст.. 87-88, 97-98, 110-111 2) Пройти тестування на освітньому проекті Код доступу 200987 |
Захарченко Н,І, Хімія | 10 | 02.04. Насичені аміни: склад і будова молекул, назви найпростіших за складом сполук. Будова аміногрупи. Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метанаміну. | ) Хімія 10 клас П.П. Попель, Л.С. Крикля 2)http://www.10minclass.com/video/708 | 1)Опрацювати §22 ст. 112-114 2) Переглянути відео за посиланням http://www.10minclass.com/video/708 3) Зробити конспект уроку 4) Виконати вправу 1,2 ст.116 5) Пройти тестування на освітньому проекті Код доступу 954442 |
Власов Є.М. Зарубіжна література | 10 | І. Опрацювати матеріал підручника: с. 153 – 180 ІІ. Проаналізувати вірші:
ІІІ. Вивчити напам'ять вірш П.Верлена «Осіння пісня» (с. 172 – 173) | ||
Власов Є.М. Зарубіжна література | 11 | Опрацювати матеріал підручника: с.149 – 151 Прочитати оповідання «Стариган із крилами», виконати тестові завдання https://drive.google.com/open?id=1wG4N0Q4j344zDSY_iV86zpkje2Ajjfkw | ||
Швиденко Л.М. біологія | 6 | 17.03.Покритонасінні. | Підр.Л.І. Остапченко. К. : Генеза. 2014 | Опрацювати§ 45 Переглянути відео поViber |
6 | 19.03.Пр.роб.Порівняння будови мохів,папоротей,покритонасінних рослин. | Підр.Л. І. Оспченко. К. : Генеза..Л. 2014 | Опрацювати§42,43,45 Переглянути відео поViber | |
Швиденко Л.М.біологія | 6 | 31.04. Рослинні угрупування. | Підр.Л. І. Оспченко. К. : Генеза..Л. 2014 | Повторити§48 Переглянути відео поViber |
Швиденко Л.М. біологія | 6 | 02.04.Значення рослин для існування життя на планеті Земля. | Підр.Л. І. Оспченко. К. : Генеза..Л. 2014 | Опрацювати§ 50 Переглянути відео поViber |
Швиденко Л.М. Біологія | 7 | 16.03.Міні-проект:Чому мігрують тварини? | Підр.Л. І. Оспченко. К. : Генеза..Л. 2014 | Повторити§44 Переглянути відео поViber |
Швиденко Л.М. Біологія | 7 | 19.03.Форми поведінки тварин. | Підр.Л. І. Оспченко. К. : Генеза..Л. 2014 | Опрацювати§45 Переглянути відео поViber |
Швиденко Л.М. Біологія | 7 | 30.03. Міні-проект:Як вчаться пташенята? | Підр.Л.І.Остапченко.К:Генеза, 2016 | Повторити§48 Переглянути відео поViber |
Швиденко Л.М. Біологія | 7 | 02.04.Практ.роб.Визначення форм поведінки тварин. | Підр.Л. І. Оспченко. К. : Генеза..Л. 2014 | Повторити§45,виконати пр.роб.на стр.209. Переглянути відео поViber |
Швиденко Л.М. Біологія | 8 | 16.03, 18.03, 30.03, 01.04. Сенсорні системи. | Підр. Н.Ю. Матяш К. : Генеза,2016 | Опрацювати §41 -46.Лабораторне дослідження порогу слухової чутливості Дослідницький практикум. Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри (за інструкціями в підручнику с. 200,203,211,) самоконтроль знань стр.220.biologia19630502/blogspot/com/p/blog-page 80/html |
Л.М. Швиденко Біологія | 9 | 17.03.Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя | Підр.Р.В.Шаламов. Харків:Соняшник,2017. | Опрацювати §46 biologia19630502/blogspot/com/p/blog-page 80/html |
Л.М. Швиденко Біологія | 9 | 18.03. Основи еволюційної філогенії та систематики | Підр.Р.В.Шаламов. Харків:Соняшник,2017. | Опрацювати §47 biologia19630502/blogspot/com/p/blog-page 80/html |
Л.М. Швиденко Біологія | 9 | 31.03. Основні групи організмів: Бактерії, археї, еукаріоти. | Підр.Р.В.Шаламов. Харків:Соняшник,2017. | Опрацювати §48 biologia19630502/blogspot/com/p/blog-page 80/html |
Л.М. Швиденко Біологія | 9 | 01.04. Неклітинні форми життя. Віруси | Підр.Р.В.Шаламов. Харків:Соняшник,2017. | Повторити §48 biologia19630502/blogspot/com/p/blog-page 80/html |
Л.М. Швиденко Біологія | 10 | 16.03. Закономірності розподілу алелів в популяціях | Підр. В.І. Соболь Камянець-Подільський: Абетка 2018 | Вивчити §50 biologia19630502/blogspot/com/p/blog-page 80/html |
Л.М. Швиденко Біологія | 10 | 18.03. Проект: Створення буклету, постеру, презентації за темою «Генотерапія та її перспективи» | ||
Л.М. Швиденко Біологія | 10 | 30.03. Спадкові хвороби та вади людини. Їхні причини | Підр. В.І. Соболь Камянець-Подільський: Абетка 2018 | Вивчити §52 biologia19630502/blogspot/com/p/blog-page 80/html |
Л.М. Швиденко Біологія | 10 | 01.04. Самостійна робота | Підр. В.І. Соболь Камянець-Подільський: Абетка 2018 | Повторити §45-52 biologia19630502/blogspot/com/p/blog-page 80/html |
Л.М. Швиденко Біологія | 11 | 17.03. Сучасні екологічні проблеми у світі та Україні | Підр. В.І. Соболь Камянець-Подільський: Абетка 2019 | Опрацювати §46 biologia19630502/blogspot/com/p/blog-page 80/html |
Л.М. Швиденко Біологія | 11 | 19.03. Види забруднення, їхні наслідки для природних екосистем та для людини | Підр. В.І. Соболь Камянець-Подільський: Абетка 2019 | Опрацювати §47 biologia19630502/blogspot/com/p/blog-page 80/html |
Л.М. Швиденко Біологія | 11 | 30.03. Антропічний вплив на атмосферу. Наслідки забруднення атмосферного повітря та його охорона. | Підр. В.І. Соболь Камянець-Подільський: Абетка 2019 | Опрацювати §48 biologia19630502/blogspot/com/p/blog-page 80/html |
Л.М. Швиденко Біологія | 11 | 02.04. Антропічний вплив на гідросферу. Охорона водойм | Підр. В.І. Соболь Камянець-Подільський: Абетка 2019 | Опрацювати §49 biologia19630502/blogspot/com/p/blog-page 80/html |
Годлевська О.Ю. Природознавство | 5 | Різноманітність організмів. Рослини» | Тема уроку: "Різноманітність організмів. Рослини" (параграф 34) 2. Зверніть увагу на відмінності між рослинами і тваринами: 3. Перевірте себе, виконавши тест за посиланням: 4. Виконайте 3, 4 завдання с.149 підручника (усно) | |
Годлевська О.Ю. Природознавство | 5 | "Бактерії» | 1. Перечитайте відповідний параграф підручника (§37). 2. Перегляньте відеофрагменти: 3. Замалюйте у зошит схематичне зображення форм бактерій. 4. Дайте коротку письмову відповідь на питання: | |
Годлевська О.Ю. Географія | 6 | «Озера» | Тема «Озера, їх різноманітність за площею, походженням озерних улоговин, солоністю. Найбільші і найглибші озера земної кулі. Практична робота № 6 (продовження) «Позначення на контурній карті назв озер». Опрацюйте параграф 44 ( Географія 6 клас. Автори Т. Г. Гільберг, Л.Б. Паламарчук) 3. Спробуйте за схемою розрізнити типи озер (Схеми озер додаються). Випишіть у зошити приклади озер даних типів, які зустрічаються у підручнику. Знайдіть їх на карті. | |
Годлевська О.Ю. Географія | 6 | тема «Рухи води у Світовому океані» | Виконайте наступні завдання: Вид руху води Хвилі Цунамі 4. Позначте на контурній карті (Океани, с. 12-13 контурної карти) теплі течії: Гольфстрім (найпотужніша тепла течія світу), Куросіо, Північноатлантична; холодні течії: Течія Західних вітрів (найпотужніша холодна течія та єдина, яка проходить через усю Землю), Перуанська (Гумбольдта), Бенгельська. | |
Годлевська О.Ю. Географія | 7 | Тема "Євразія" | Шановні учні! Пропоную Вам спробувати вивчити теми з географії самостійно. Думаю, що вам буде цікаво. Для цього перегляньте, будь ласка, рекомендовані матеріали, опрацюйте відповідний матеріал у підручнику, перейдіть за посиланнями на інтернет ресурси та виконайте завдання, що запропоновані для перевірки рівня засвоєння нових знань, а також виконайте відповідні практичні завдання. Тема "Євразія" 1. Євразія 2. Хмара тегів "Євразія" 4. "Мандруємо картою світу" 5. Євразія. Моря, затоки, протоки. 6. Берегова лінія Євразії 7. Основні форми рельєфу материка Євразія 8. Річкові басейни Євразії 9. Річки та озера Азії 10. Природні зони Євразії 11. Віртуальна дошка "Природні зони Євразії" 12. Рослинні символи країн Європи 13. Кросворд 14. Виконайте вправу "Населення Євразії" 15. Населення і сільське господарство Азії 16. Країни і столиці Євразії 17. Країни і їх столиці. Європа 18. Онлайн тести Євразія 19. Підсумковий тест з теми "Євразія" Відеоуроки з теми "Євразія" | |
Годлевська О.Ю. Географія | 7 | Тема уроку: «Води суходолу Євразії. Найбільші річки» | Виконайте наступні завдання: Басейни стоку річок Євразії 4. Позначте на контурній карті Євразії (фізична карта) річки із завдання 3. | |
Годлевська О.Ю. Географія | 8 | Тема «Природокористування. Використання природно-ресурсного потенціалу України. Основні види забруднень довкілля в Україні. Вплив екологічної ситуації на життєдіяльність населення. | Прочитати параграф 39. 2. «Постав свою власну оцінку» 3. Прочитайте статтю «Вісім екологічних проблем в Україні» за посиланням. 4. Проаналізуйте карти атласу на стор. 34-35 «Забруднення атмосферного повітря», «Забруднення поверхневих вод», «Забруднення грунтів», «Забруднення в Чорноморсько-Азовському басейні» випишіть у зошит області, які найбільше постраждали від цих забруднень. 5. Розгляньте карту «Загальне забруднення навколишнього середовища в Україні» і напишіть (трьома реченнями) відповідь на запитання: 6. Перегляньте відео за посиланням: | |
Годлевська О.Ю. Географія | 8 | тема «Природокористування» | Доброго дня, шановні батьки та учні/учениці 8 класу! Оскільки карантин, то нам потрібно організувати дистанційне навчання. Завдання до теми «Природокористування» 8 клас На сайті https://meteo.ua/ (головна сторінка – meteomed+) простежте протягом тижня за впливом метеоумов на самопочуття людини. Зіставте ці дані із власним самопочуттям. Проведіть опитування серед знайомих Вам людей різного віку щодо їхнього стану здоров’я в досліджувані дні. Зробіть висновки про важливість інформації, розміщеної на meteomed+. ЦСР спираються на успіх Цілей розвитку тисячоліття (ЦРТ) і продовжують їх, щоб подолати всі форми бідності. Нові цілі унікальні тим, що закликають до дій всі країни - бідні, багаті і з середнім рівнем доходу – щоб сприяти процвітанню та захисту планети. У цілях визнається, що подолання бідності повинно реалізовуватися спільно із стратегіями, що сприяють економічному зростанню і задовольняють ряд соціальних потреб, включаючи освіту, охорону здоров'я, соціальний захист, а також можливості працевлаштування, боротьбу з кліматичними змінами та захист навколишнього середовища. | |
Годлевська О.Ю. Географія | 8 | Тема уроку: «Транспорт України» | Виконайте наступні завдання: Транспорт України Вид транспорту 4. Знайдіть та запишіть поняття «малий каботаж», «великий каботаж» та наведіть письмові приклади малого та великого каботажу. Також у цьому допоможуть різні навчальні платформи. Зокрема:
| |
Годлевська О.Ю. Природознавство | 5 клас | 12.03.20 Організм і його властивості. Клітинна будова організмів. | Т.В.Коршевнюк Природознавство | Опрацювати пар.33 |
Годлевська О.Ю. Природознавство. | 5 клас | 16.03.20 Різноманітність організмів. Рослини. | Т.В.Коршевнюк Природознавство | Опрацювати пар34 |
Годлевська О.Ю. Природознавство. | 5 клас | 19.03.20 Тварини. Різноманітність тварин. | Т.В.Коршевнюк Природознавство | Опрацювати пар35 |
Годлевська О.Ю. Природознавство. | 5 клас | 30.03.20 Гриби. | Т.В.Коршевнюк Природознавство | Опрацювати пар.36 |
Годлевська О.Ю. Природознавство. | 5 клас | 2.04.20 Бактерії. | Т.В.Коршевнюк Природознавство | Опрацювати пар.37 |
Годлевська О.Ю. Географія | 6 | 12.03. Пороги і водоспади. Живлення. Режим і робота річок. | Географія, 6 клас | Опрацювати § 48. |
Годлевська О.Ю. Географія | 6 | 13.03. Озера. Їх різноманітність за площею, походженням озерних уголовин, солоністю. | Географія, 6 клас Контурні карти | Опрацювати §49. Позначити на контурній карті озера. |
Годлевська О.Ю. Географія | 6 | 19.03. Болота. Особливості їхнього утворення та поширення. Штучні водойми і водотоки. Ставки, водосховища, канали. | Географія, 6 клас | Опрацювати §50. |
Годлевська О.Ю. Географія | 6 | 20.03. Льодовки, багаторічні природні скупчення льоду. Особливості утворення і поширення льодовиків. Багаторічна мерзлота, підземне зледеніння. | Географія, 6 клас | Опрацювати §51. |
Годлевська О.Ю. Географія | 6 | 02.04. Підземні води, умови їхнього утворення і залягання в земній корі. Термальні і мінеральні води. | Географія, 6 клас | Опрацювати §52. |
Годлевська О.Ю. Географія | 6 | 03.04. Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод Світового океану і суходолу. | Географія, 6 клас | Опрацювати §53. |
Географія | 7 | 12.03. Кліматичні пояси і типи клімату Євразії. | Географія, 7 клас Зошит для практичних робіт | Опрацювати §49. Виконати практичну роботу №11 «Визначення типів клімату в межах помірного кліматичного поясу Євразії за допомогою кліматичних діаграм». |
Географія | 7 | 13.03. Води суходолу Євразії | Географія, 7 клас Контурні карти | Опрацювати §50. Позначити на контурній карті основні річки та озера Євразії. |
Географія | 7 | 19.03 20.03 Природні зони Євразії | Географія, 7 клас | Опрацювати §51, 52. |
Географія | 7 | 02.04. Вертикальна поясність гір Євразії. | Географія, 7 клас | Опрацювати §54. |
Географія | 7 | 03.04. Зміни природи материка людиною | Географія, 7 клас | Опрацювати §55. Виконати дослідження «Здійснення уявної подорожі уздовж 50-ї паралелі: складання карти маршруту з позначенням країн, природних об’єктів та природних комплексів». |
Географія | 8 | 12.03. Населення України та світу. Кількість населення в світі та Україні | Географія, 8 клас | Опрацювати §49. |
Географія | 8 | 17.03. Статево-віковий склад населення України та світу. Тривалість життя населення. Зміна кількості населення в світі та Україні | Географія, 8 клас | Опрацювати §50. |
Географія | 8 | 19.03. Регіональні відмінності демографічних процесів. Демографічна політика | Географія, 8 клас Зошит для практичних робіт | Опрацювати діаграми. Виконати практичну роботу №11 «Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу». |
Географія | 8 | 31.03. Механічний рух населення: причини і види міграції. Основні напрямки міграційних потоків у світі та Україні. Українська діаспора | Географія, 8 клас | Опрацювати §51. |
Географія | 8 | 02.04. Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі та Україні | Географія, 8 клас | Опрацювати §52. |
Географія | 9 | 12.03. Транспорт. Його роль у національній економіці та формуванні світового господарства. Види транспорту, їхні переваги і недоліки. Транспорт України | Географія, 9 клас | Опрацювати §34. Виконати дослідження «Міські види транспорту свого обласного центру». |
Географія | 9 | 19.03. Транспорт світу. Міжнародні транспортні коридори. Міжнародні транспортні коридори на території України. | Географія, 9 клас | Опрацювати §35-36. |
Географія | 9 | 31.03. Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Показники зовнішньої торгівлі. Торгівля в Україні | Географія, 9 клас | Опрацювати §37. |
Географія | 9 | 02.04. Світовий ринок товарів та послуг. Світова організація торгівлі | Географія, 9 клас | Опрацювати §38. |
Комкіна К.М. Основи здоров’я | 5 | 1) Опрацювати §24,25 2) Виконати завдання в зошиті до §24,25 3) Опрацювати матеріал за посиланням https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/2500 4) Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?time_continue=291&v=WFPlxcF_SiI&feature=emb_logo 1) Опрацювати §26 2)Виконати завдання в зошиті до §26 3)Переглянути відео за посиланням https://www.unian.ua/society/10447281-yak-ne-stati-zhertvoyu-shahrajiv-pravila-i-poradi-video.html 4)Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U | ||
Комкіна К.М. Основи здоров’я | 6 | 1)Опрацювати §25 2)Виконати завдання в зошиті до §25 ст.71-73 3) Повторити §19-25 Пройти тестування на освітньому проекті join.naurok.ua Код доступу 284958 | ||
Комкіна К.М. Основи здоров’я | 7 | 1)Опрацювати §23 2) Виконати відповідний параграф у зошиті 3) Пройти тестування на освітньому проекті Код доступу 887477 1)Опрацювати §24 2) Виконати відповідний параграф у зошиті | ||
Комкіна К.М. Основи здоров’я | 8 | 1)Опрацювати §20 2) Виконати відповідний параграф у зошиті 3) Пройти тестування на освітньому проекті Код доступу 561072 1)Опрацювати §21 2) Виконати відповідний параграф у зошиті 3) За допомогою Інтернет ресурсів дослідити як ви можете зберегти водні ресурси і скласти памятку «Кожна краплина має значення». | ||
Комкіна К.М. Основи здоров’я | 9 | 1)Опрацювати §21 2) Виконати відповідний параграф у зошиті (На порозі дорослого життя) 3)Взяти інтерв’ю у дорослих членів родини (запитання у підручнику ст..154) 1)Опрацювати §22 2) Виконати відповідний параграф у зошиті 3) Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=wMnSmAJA4kk | ||
Комкіна К.М. Образотворче мистецтво | 5 | 1.Підготувати інформацію про особливості проведення карнавалу у Венеції, Бразилії.
Технології 10 кл. 1.Робота над проектом «Український сувенір», підр.с.139-143
11 кл. 1.Робота над творчим проектом «Проектування садової ділянки графічним способом», підр.с.121-125 | ||
Комкіна К.М. Образотворче мистецтво | 6 | 1.Знайти інформацію про історію заснування свого населеного пункту та відтворити історію в малюнку 2.Намалювати вітальну листівку. | ||
Комкіна К.М. Образотворче мистецтво | 7 | 1.Ознайомитися з поняттям «ландшафтний дизайн», переглянути ескізи дизайн проектів 2.Зобразити ескіз дизайн проекту спортивного майданчика | ||
Комкіна К.М. Мистецтво | 8 |
2.Ознайомитись з музичним твором Й. Гайдена Симфонія №103 «З тремоло литавр» та картинами Грьоза, Буше, Шардена. 3.Виконати презентацію на тему: «Романтизм у мистецтві». | ||
Комкіна К.М. Мистецтво | 9 | 1.Повторити матеріал про телебачення, погляд у світ. Створити презентацію своєї програми 2. «Телеміст». Опрацювати ст.. 128-140. Фотомистецтво | ||
Очеретяяна О.Є Інформатика | 5 |
5 клас: https://www.youtube.com/watch?v=_2Nl03t8A-I 5 клас: https://sites.google.com/site/infworkbook5kl/24-cikli-z-umovou Виконати практичні роботи за інструкцією: 5 клас: https://www.youtube.com/watch?v=KAh4GAg1R8s Опрацювати навчальний матеріал за посиланням 5 клас: https://www.youtube.com/watch?v=SbOcnwBshMY Результативний лист сфотографувати та вислати по viber/ | ||
Очеретяяна О.Є Інформатика | 6 |
6 клас: https://www.youtube.com/watch?v=XjdwPi74aWU 6 клас: https://sites.google.com/site/infworkbook5kl/12-vvedenna-ta-redaguvanna-tekstu Виконати практичні роботи за інструкцією: 6 клас: https://www.youtube.com/watch?v=Sp44ilxqIDM 6 клас: https://www.youtube.com/watch?v=EY4zo7YXEuU 6 клас: https://www.youtube.com/watch?v=dniu4GGM6Us Результативний лист сфотографувати та вислати по viber/ | ||
Очеретяяна О.Є Інформатика | 7 | 1. Опрацювати відео-уроки за посиланням: 7 клас: https://www.youtube.com/watch?v=opciCMxdXmA 2. Виконати тестові завдання які розміщені на електронному ресурсі 7 клас: https://sites.google.com/site/infworkbook5kl/15-dodavanna-tablic-do-tekstovogo-dokumenta Результативний лист сфотографувати та вислати по viber/ 7 клас: https://www.youtube.com/watch?v=GpBCFPxHrpY 7 клас: https://testinform.in.ua/pidsumkovij-test-z-temi-algoritmi-i-programi-test-17-7-klas/ | ||
Лук’янець Л.А. Історія України | 9 | «Російська революція 1905-1907 роки на території України» | Опрацювати параграф 25, виконати завдання 12 на сторінці 234. «Наддніпрянська Україна в 1907-1914 роках», опрацювати параграф 26, виконати завдання 12, сторінка 234. | |
Лук’янець Л.А. Всесвітня історія | 9 | «Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Російсько-турецька війна 1877-1878 років. Утворення нових незалежних держав» | Опрацювати параграф 22, виконати завдання в зошитах (скласти таблицю «Балканські війни»). | |
Лук’янець Л.А. Історія України | 10 | «Правовий статус Українських земель у складі Польщі» | Повторити параграфи 20-26. Виконати практичну роботу № 7 на сторінці 176. «Правовий статус Українських земель у складі Польщі», опрацювати параграф 28, виконати завдання 1-6 на сторінці 189. «Українські землі в складі Румунії», опрацювати параграф 29. | |
Лук’янець Л.А. Всесвітня історія | 10 | «Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів» | Повторити параграфи 21-24 «Спроби перегляду Версальсько-Вашингтонської системи міжнародних договорів», Опрацювати параграфи 25-26. | |
Лук’янець Л.А. Основи правознавства | 9 | Виконати практичну роботу № 7 на сторінці 150 в зошиті. Опрацювати параграф 21, виконати завдання 7, 8 на сторінці 156 в зошиті. | ||
Веденко Г.М. Алгебра | 8 | Опрацювати §21 Виконати №810, №812, №814, №816, №818, №820, №882, №824, №826 Самостійна робота №5, стор. 196 – 197 | ||
Веденко Г.М. Геометрія | 8 | 1) Опрацювати §15 Виконати №513, №514, №516, №521 2) Опрацювати §16 Виконати №539, №541, №543, №546, №549, №551, №553 3) Опрацювати §17 Виконати №583, №584, №586, №588, №596 | ||
Веденко Г.М. Алгебра | 9 | 1) Опрацювати §20 Виконати №857, №861, №863, №865 Виконати домашню контрольну роботу ст. 208 – 209, №№ 1 – 16 2) Опрацювати §22 Виконати №940, №942, №944 3) Опрацювати §213 Виконати №981, №985, №987, №989, №993 | ||
Веденко Г.М. Геометрія | 9 | 1) Опрацювати §9 Виконати №294, №295 2) Опрацювати §10 Виконати №329, №330, №333, №338 3) Опрацювати §11 Виконати №369, №372, №377, №379 Самостійна робота: ст. 132, №№1 – 6 | ||
Веденко Г.М. Алгебра | 10 | 1) Опрацювати §18 Виконати №18.14, №18.17, №18.24 2) Опрацювати §20 Виконати №20.2, №20.4, №20.6, №20.8, №20.12, №20.16, №20.20, №20.30 | ||
Веденко Г.М. Геометрія | 10 | 1) Опрацювати §12 Виконати №12.8, №12.12, №12.21, №12.25 2) Опрацювати §13 Виконати №13.22, 13.26, №13.28, №13.40 3) Опрацювати §14 Виконати №14.6, №14.14, №14.21, №14.26 | ||
Веденко Г.М. Алгебра | 11 | Опрацювати §17 Виконати №17.4, №17.6, №17.12, №17.14, 17.18, 17.20 Виконати самостійну роботу ст. 168 – 170 №№1 – 12 | ||
Веденко Г.М. Геометрія | 11 | Опрацювати §10 Виконати №10.6, №10.12, №10.16, №10.20, №10.30, №10.36, №10.44, №10.48 Виконати самостійну роботу ст. 288, №№1 – 4 | ||
Пуценко С.І. Географія | 10 | тема «Канада» | Виконайте наступні завдання: | |
Пуценко С.І. Географія | 11 | Контрольна робота №2 з розділу ІІ. «Загальні закономірності географічної оболонки Землі» https://drive.google.com/open?id=1CLyAWa1bVNCnjEON9YdXQC3GnZmE3AVy | ||
Лабунець М.С. Українська мова | 9 | Повторити &22-23 Опрацювати &24, впр.284,289,292,293-виконати. Опрацювати &25, впр.297,299,303-виконати. Повторити &25, &26-опрацювати, впр.310,314-виконати. | ||
Лабунець М.С. Українська література | 9 | Повторити творчість Т.Г.Шевченка с.192-233. с.233-249 - опрацювати. | ||
Лабунець М.С. Українська мова | 7 | Повторити &30-31 Опрацювати & 32,впр. 328,334-виконати Опрацювати &33,впр.346,347-виконати с.232Тема 24,впр.620,621-виконати | ||
Лабунець М.С. Українська література | 7 | Василь Симоненко: "Ти знаєш, що ти людина?", ""Лебеді материнства".Вивчити напам'ять вірш (на вибір). Опрацювати Марина Павленко "Русалонька з 7-В або прокляття роду Кулаківських" | ||
Лабунець М.С. Українська мова | 10 | Українська мова Повторити &43,впр.5,7-виконати. Опрацювати&44-45, впр.5,6-виконати. Опрацювати &46, впр.4,5,6-виконати. | ||
Лабунець М.С. Українська література | 10 | Позакласне читання С.Процюк "Троянда ритуального болю"-опрацювати. Володимир Винниченко "Сонячна машина", "Момент". | ||
Лабунець М.С. Українська мова | 11 | Повторити &45,впр.5,6-виконати. Опрацювати &46,впр.4,5,6-виконати. Опрацювати &47, впр.3,5,7-виконати. Опрацювати &48, впр.5,7-виконати. | ||
Лабунець М.С. Українська література | 11 | Повторити творчість письменників:В.Симоненка,Д.Павличка,І.Драча, М.Вінграновського-вивчити напам'ять 1 вірш (на вибір). с.203 -опрацювати творчість Г.Тютюнника "Три зозулі з поклоном". Опрацювати біографію Л.Костенко с.209-212. | ||
Лабунець М.С. Українська мова | 8 | Опрацювати &27, впр.285,288-виконати. Опрацювати&28, впр.295,299-виконати. Опрацювати &29,впр.303,305-виконати. | ||
Лабунець М.С. Українська література | 8 | Повторити Ніна Бічуя "Шпага Славка Беркути" Володимир Дрозд "Білий кінь Шептало" Позакласне читання Іван Сенченко "Діамантовий берег" | ||
Колісник О.В. Громадянська освіта | 10 | Опрацювати с.142-145. Повторити с.142-145. Вивчити с.142-151. Опрацювати с.152-155. Підготувати проект:"Створення бізнес-плану власного підприємства". | ||
Колісник О.В. Всесвітня історія | 11 | Історія України -проект "Державне будівництво в незалежній Україні", особливості, здобутки,проблеми. Повторити &21. Опрацювати &22,&23. | ||
Колісник О.В. Всесвітня історія | 11 | Повторити &18. Опрацювати &19,20. | ||
Колісник О.В. Історія України | 9 | Повторити &26 Опрацювати &27,28,29 | ||
Колісник О.В. Всесвітня історія | 9 | Повторити &23 Опрацювати &24,&25,&26. | ||
Колісник О.В. Історія України | 8 | Історія України Повторити &31. Опрацювати &32,&33. | ||
Колісник О.В. Всесвітня історія | 8 | Повторити &21. Опрацювати &22,&23. | ||
Колісник О.В. Історія України | 5 | Повторити &18 Опрацювати &19,&20. | ||
Колісник О.В. Всесвітня історія | 5 | Повторити &18 Опрацювати &19,&20. | ||
Колісник О.В. Історія України | 6 | Повторити &41 Опрацювати &42,практичне заняття на тему: "Охарактеризувати спосіб життя мешканців античних полісі Північного Причорномор'я" Опрацювати &43. | ||
Колісник О.В. Всесвітня історія | 6 | Повторити &41 Опрацювати &42,практичне заняття на тему: "Охарактеризувати спосіб життя мешканців античних полісі Північного Причорномор'я" Опрацювати &43. | ||
Колісник О.В. Історія України | 7 | Повторити &20 Опрацювати &22, Практичне заняття на тему:"Історичний портрет князя династії Романовичів" | ||
Колісник О.В. Всесвітня історія | 7 | Повторити &23. Опрацювати &24. | ||
Пономаренко В.В. Фізика | 7-11 | |||
Пономаренко В.В. Інформатика | 7-11 | |||
Пономаренко В.В. Астрономія | 11 | |||
Степаненко А.В. | 4 | 13. 03 Неозначена форма дієслова | Підручник | Самостійно опрацювати вправи 323, 324, 325, 326 (письмово в зошит) Опрацювати правила с.142-143 |
Степаненко А.В. | 4 | 16. 03 Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами й числами. | Підручник | Виконати вправи 327,329,330,331 (письмово в зошит) |
Степаненко А.В. | 4 | 18.03 Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами й числами. | Підручник | Виконати вправи 332,333,334,335 (письмово в зошит). Опрацювати правила с.146-147 |
Степаненко А.В. | 4 | 20.03 Закріплення вивченого | Підручник | Виконати вправи 336,337,338 Повторити правила с.146-147 |
Степаненко А.В. | 4 | 30.03 Урок розвитку писемного мовлення. Складання тексту-опису за колективно складеним планом з опорою на допоміжні матеріали. | Підручник | Виконати вправи 340 (розглянути малюнки), 341 |
Степаненко А.В. | 4 | 01.04 Визначення часу й числа дієслів. | Підручник | Виконати вправи 341 (усно), 342, 343, 344 (письмово) |
Степаненко А.В. | 4 | 03.04 Закріплення вивченого | Підручник | Виконати вправи 345, 346(усно), 347, 348 |
Степаненко А.В. Літературне читання | 4 | 13.03 Вступ до розділу «Розповіді про нас самих». Езоп. «Двоє приятелів і ведмідь». | Підручник | Опрацювати с.116-118, відповідати на запитання (усно) |
Степаненко А.В. | 16.03 Леонід Глібов. «Зозуля і Півень» (напам’ять). | Підручник | Проконспектувати біографію письменника с. 119 в зошит. Прочитати с. 119-120 Вивчити напам’ять вірш (уривок) | |
Степаненко А.В. | 4 | 17.03 Урок позакласного читання. Дитячі журнали. | Вибрати і презентувати дитячі журнали | |
Степаненко А.В. | 4 | 18.03 Олена Пчілка. « Котова наука». | Підручник | Проконспектувати біографію письменниці с. 121. Прочитати с.122-123 Відповідати на запитання (усно) |
Степаненко А.В. | 4 | 20.03 Неля Шейко-Медведєва. «Лисиця, що впала з неба» (п'єса-казка на 2 дії) | Підручник | Прочитати с. 123-128 Відповідати на запитання (усно) |
Степаненко А.В. | 4 | 30. 03 Неля Шейко-Медведєва. «Лисиця, що впала з неба» (п'єса-казка на 2 дії) | Підручник | Прочитати с. 129-133 Відповідати на запитання (усно) |
Степаненко А.В. | 4 | 31.03 Перевір свої досягнення. | Підручник | С. 134 відповідати на запитання (усно) |
Степаненко А.В. | 4 | 01.04Вступ до розділу «Літературні казки зарубіжних письменників». Ред'ярд Кіплінг. «Мауглі» (уривки). | Підручник | Проконспектувати біографію письменника с. 135 в зошит. Прочитати с. 135-138 Відповідати на запитання (усно) |
Степаненко А.В. | 4 | 03.04 Вступ до розділу «Літературні казки зарубіжних письменників». Ред'ярд Кіплінг. «Мауглі» (уривки). | Підручник | Прочитати с. 138-141 Відповідати на запитання (усно) |
Степаненко А.В. Математика | 4 | 13. 03 Множення багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа. Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові і двоцифрові числа. | Підручник | Виконати № 832,833,836,837 |
Степаненко А.В. | 4 | 16.03 Знаходження добутку виду 2400 • З0 усним і письмовим способами. Розв'язування задач з буквеними даними. Задачі на пропорційне ділення. | Підручник | Виконати № 841,842,843,844 |
Степаненко А.В. | 4 | 17.03 Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Задачі на знаходження дробу від числа. | Підручник | Виконати № 849,850,852,855 |
Степаненко А.В. | 4 | 18.03 Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення . | Підручник | Виконати № 860,861,862,863,864 |
Степаненко А.В. | 4 | 20.03 Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. | Підручник | Виконати № 867(усно), 869,870,871,872 |
Степаненко А.В. | 4 | 30.03 Письмове ділення трицифрових чисел на круглі десятки з остачею. Задачі на пропорційне ділення. Рівняння . | Підручник | Виконати № 876(усно), 877,879,880,881 |
Степаненко А.В. | 4 | 31.03 Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення з остачею на круглі числа. Вирази на порядок виконання дій. | Підручник | Виконати № 885,886,888,890
|
Степаненко А.В. | 4 | 01.04 Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення з остачею на круглі числа. Вирази на порядок виконання дій. | Підручник | Виконати № 893,894,897,898 |
Степаненко А.В. | 4 | 03.04 Ділення виду 45 780 : 60 і 299 600 : 700. Задачі на рух | Підручник | Виконати № 902,903,904,905 |
Степаненко А.В. Природознавство | 4 | 17.03 Яке значення водойм для життя людей? | Підручник, зошит | Опрацювати підручник с. 141-142, зошит с. 48-49 |
Степаненко А.В. | 4 | 19.03 Які види ґрунтів є в Україні? | Підручник, зошит | Опрацювати підручник с. 144-46 Зошит с.50-51 |
Степаненко А.В. | 4 | 31.03 Про що розповідає карта природних зон України? | Підручник, зошит | Опрацювати підручник с.147-148 Записати в зошиті с. 51-52 |
Степаненко А.В. | 4 | 02.04 Яка природа в Поліссі? | Підручник, зошит | Опрацювати підручник с. 149-151, зошит с. 52-53 |
Степаненко А.В. Я у світі | 4 | 19.03 Моделювання різних соціальних ролей (учень-вчитель-директор школи-продавець-водій-міліціонер і. т.д.) | Підручник | Опрацювати підручник §12 с. 52-55 |
Степаненко А.В. | 4 | 02.04 Моделювання різних соціальних ролей (учень-вчитель-директор школи-продавець-водій-міліціонер і. т.д.) | Підручник | Опрацювати підручник §13 с. 56-59 |
Степаненко А.В. Музичне мстецтво | 4 | 13.03 Обрядові пісні у різних народів. Музичний матеріал. Сприймання: український фольклор, пісні й танці різних народів світу (за вибором) Виконання: укр.. нар. Пісня «Вербовая дощечка» | Прослухати і вивчити пісню «Вербовая дощечка» | |
Степаненко А.В. | 4 | 20.03 Танці народів світу. Музичний матеріал. Сприймання: Каміль Сен-Санс, «Карнавал тварин», В. А. Моцарт, варіації на тему французької пісні «Пастух» Виконання: фр. нар. пісня «Пастух» | Прослухати Каміль Сен-Санс, «Карнавал тварин», В. А. Моцарт, варіації на тему французької пісні «Пастух» Виконання: фр. нар. пісня «Пастух» | |
Степаненко А.В. | 4 | 03.04 Засоби створення виразного казкового портретного образу. Практична робота. «Портрет козака» (Котигорошка, Кирила Кожум’яки, тощо) | Намалювати гуашевими | |
Степаненко А.В. Образотворче мистецтво | 4 | 16.03 Зображення людини у статичному та динамічному станах. Практична робота. «Веселі старти» (групові чи колективна форма роботи) | Намалювати динамічну композицію (людина у русі) на тему | |
Степаненко А.В. | 4 | 30.03 Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю. Практичне завдання: «Український рушничок» | Намалювати малюнок «Український рушничок» | |
Степаненко А.В. Трудове навчаня | 4 | 18.03 Виготовлення найпростішої м’якої іграшки. Практична робота. «Подушечка», «Ялинкові іграшки» | Виготовити «Подушечку» для голок | |
Степаненко А.В. | 4 | 01.04Виготовлення найпростішої м’якої іграшки. Практична робота. Закінчення виробу. Узагальнення вивченого | Закінчити виготовляти «Подушечку» для голок | |
Степаненко А.В. Основи здоров’я | 4 | 17.03 Вихід із непередбачуваних ситуацій поза межами домівки, школи. Практична робота. Моделювання ситуації звернення за телефонами довіри. | Підручник | Опрацювати підручник §22 с. 100-103 |
Степаненко А.В. | 4 | 31.03 Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання дорожнього руху. | Підручник, зошит | Опрацювати підручник §23 с. 104-107, зошит с. 48-49 |
Оришич Г.О. | 4 | 13. 03 Неозначена форма дієслова | Підручник | Самостійно опрацювати вправи 323, 324, 325, 326 (письмово в зошит) Опрацювати правила с.142-143 |
Оришич Г.О. | 4 | 16. 03 Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами й числами. | Підручник | Виконати вправи 327,329,330,331 (письмово в зошит) |
Оришич Г.О. | 4 | 18.03 Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами й числами. | Підручник | Виконати вправи 332,333,334,335 (письмово в зошит). Опрацювати правила с.146-147 |
Оришич Г.О. | 4 | 20.03 Закріплення вивченого | Підручник | Виконати вправи 336,337,338 Повторити правила с.146-147 |
Оришич Г.О. | 4 | 30.03 Урок розвитку писемного мовлення. Складання тексту-опису за колективно складеним планом з опорою на допоміжні матеріали. | Підручник | Виконати вправи 340 (розглянути малюнки), 341 |
Оришич Г.О. | 4 | 01.04 Визначення часу й числа дієслів. | Підручник | Виконати вправи 341 (усно), 342, 343, 344 (письмово) |
Оришич Г.О. | 4 | 03.04 Закріплення вивченого | Підручник | Виконати вправи 345, 346(усно), 347, 348 |
Оришич Г.О. Літературне читання | 4 | 13.03 Вступ до розділу «Розповіді про нас самих». Езоп. «Двоє приятелів і ведмідь». | Підручник | Опрацювати с.116-118, відповідати на запитання (усно) |
Оришич Г.О. | 16.03 Леонід Глібов. «Зозуля і Півень» (напам’ять). | Підручник | Проконспектувати біографію письменника с. 119 в зошит. Прочитати с. 119-120 Вивчити напам’ять вірш (уривок) | |
Оришич Г.О. | 4 | 17.03 Урок позакласного читання. Дитячі журнали. | Вибрати і презентувати дитячі журнали | |
Оришич Г.О. | 4 | 18.03 Олена Пчілка. « Котова наука». | Підручник | Проконспектувати біографію письменниці с. 121. Прочитати с.122-123 Відповідати на запитання (усно) |
Оришич Г.О. | 4 | 20.03 Неля Шейко-Медведєва. «Лисиця, що впала з неба» (п'єса-казка на 2 дії) | Підручник | Прочитати с. 123-128 Відповідати на запитання (усно) |
Оришич Г.О. | 4 | 30. 03 Неля Шейко-Медведєва. «Лисиця, що впала з неба» (п'єса-казка на 2 дії) | Підручник | Прочитати с. 129-133 Відповідати на запитання (усно) |
Оришич Г.О. | 4 | 31.03 Перевір свої досягнення. | Підручник | С. 134 відповідати на запитання (усно) |
Оришич Г.О. | 4 | 01.04Вступ до розділу «Літературні казки зарубіжних письменників». Ред'ярд Кіплінг. «Мауглі» (уривки). | Підручник | Проконспектувати біографію письменника с. 135 в зошит. Прочитати с. 135-138 Відповідати на запитання (усно) |
Оришич Г.О. | 4 | 03.04 Вступ до розділу «Літературні казки зарубіжних письменників». Ред'ярд Кіплінг. «Мауглі» (уривки). | Підручник | Прочитати с. 138-141 Відповідати на запитання (усно) |
Оришич Г.О. Математика | 4 | 13. 03 Множення багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа. Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові і двоцифрові числа. | Підручник | Виконати № 832,833,836,837 |
Оришич Г.О. | 4 | 16.03 Знаходження добутку виду 2400 • З0 усним і письмовим способами. Розв'язування задач з буквеними даними. Задачі на пропорційне ділення. | Підручник | Виконати № 841,842,843,844 |
Оришич Г.О. | 4 | 17.03 Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Задачі на знаходження дробу від числа. | Підручник | Виконати № 849,850,852,855 |
Оришич Г.О. | 4 | 18.03 Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення . | Підручник | Виконати № 860,861,862,863,864 |
Оришич Г.О. | 4 | 20.03 Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. | Підручник | Виконати № 867(усно), 869,870,871,872 |
Оришич Г.О. | 4 | 30.03 Письмове ділення трицифрових чисел на круглі десятки з остачею. Задачі на пропорційне ділення. Рівняння . | Підручник | Виконати № 876(усно), 877,879,880,881 |
Оришич Г.О. | 4 | 31.03 Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення з остачею на круглі числа. Вирази на порядок виконання дій. | Підручник | Виконати № 885,886,888,890
|
Оришич Г.О. | 4 | 01.04 Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення з остачею на круглі числа. Вирази на порядок виконання дій. | Підручник | Виконати № 893,894,897,898 |
Оришич Г.О. | 4 | 03.04 Ділення виду 45 780 : 60 і 299 600 : 700. Задачі на рух | Підручник | Виконати № 902,903,904,905 |
Оришич Г.О. Природознавство | 4 | 17.03 Яке значення водойм для життя людей? | Підручник, зошит | Опрацювати підручник с. 141-142, зошит с. 48-49 |
Оришич Г.О. | 4 | 19.03 Які види ґрунтів є в Україні? | Підручник, зошит | Опрацювати підручник с. 144-46 Зошит с.50-51 |
Оришич Г.О. | 4 | 31.03 Про що розповідає карта природних зон України? | Підручник, зошит | Опрацювати підручник с.147-148 Записати в зошиті с. 51-52 |
Оришич Г.О. | 4 | 02.04 Яка природа в Поліссі? | Підручник, зошит | Опрацювати підручник с. 149-151, зошит с. 52-53 |
Оришич Г.О. Я у світі | 4 | 19.03 Моделювання різних соціальних ролей (учень-вчитель-директор школи-продавець-водій-міліціонер і. т.д.) | Підручник | Опрацювати підручник §12 с. 52-55 |
Оришич Г.О. | 4 | 02.04 Моделювання різних соціальних ролей (учень-вчитель-директор школи-продавець-водій-міліціонер і. т.д.) | Підручник | Опрацювати підручник §13 с. 56-59 |
Оришич Г.О. Музичне мстецтво | 4 | 13.03 Обрядові пісні у різних народів. Музичний матеріал. Сприймання: український фольклор, пісні й танці різних народів світу (за вибором) Виконання: укр.. нар. Пісня «Вербовая дощечка» | Прослухати і вивчити пісню «Вербовая дощечка» | |
Оришич Г.О. | 4 | 20.03 Танці народів світу. Музичний матеріал. Сприймання: Каміль Сен-Санс, «Карнавал тварин», В. А. Моцарт, варіації на тему французької пісні «Пастух» Виконання: фр. нар. пісня «Пастух» | Прослухати Каміль Сен-Санс, «Карнавал тварин», В. А. Моцарт, варіації на тему французької пісні «Пастух» Виконання: фр. нар. пісня «Пастух» | |
Оришич Г.О. | 4 | 03.04 Засоби створення виразного казкового портретного образу. Практична робота. «Портрет козака» (Котигорошка, Кирила Кожум’яки, тощо) | Намалювати гуашевими | |
Оришич Г.О. Образотворче мистецтво | 4 | 16.03 Зображення людини у статичному та динамічному станах. Практична робота. «Веселі старти» (групові чи колективна форма роботи) | Намалювати динамічну композицію (людина у русі) на тему | |
Оришич Г.О. | 4 | 30.03 Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю. Практичне завдання: «Український рушничок» | Намалювати малюнок «Український рушничок» | |
Оришич Г.О. Трудове навчаня | 4 | 18.03 Виготовлення найпростішої м’якої іграшки. Практична робота. «Подушечка», «Ялинкові іграшки» | Виготовити «Подушечку» для голок | |
Оришич Г.О. | 4 | 01.04Виготовлення найпростішої м’якої іграшки. Практична робота. Закінчення виробу. Узагальнення вивченого | Закінчити виготовляти «Подушечку» для голок | |
Оришич Г.О. Основи здоров’я | 4 | 17.03 Вихід із непередбачуваних ситуацій поза межами домівки, школи. Практична робота. Моделювання ситуації звернення за телефонами довіри. | Підручник | Опрацювати підручник §22 с. 100-103 |
Оришич Г.О. | 4 | 31.03 Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання дорожнього руху. | Підручник, зошит | Опрацювати підручник §23 с. 104-107, зошит с. 48-49 |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 13.03. Складання таблиці множення числа 6. Знаходження значень виразів з буквою, що | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.115 № 763-770 |
Зацарна О І. Я досліджую світ | 2 | 13.03. Ознаки весни. Весняні місяці | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати с.70-71, зошит с.25 |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 13.03. Розповідні речення. Розділові знаки у кінці речення | Л.Варзацька Українська мова та читання | Виконати вправи 297- 302 |
Зацарна О І. Інформатика | 2 | 13.03. Інтернет. | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.62-63, виконати завдання в зошиті |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 16.03. Розповідні речення | Л.Варзацька Українська мова та читання | Виконати вправи 303-308, вивчити правило с.108 |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 16.03. Закріплення знань про таблицю множення числа 6. Знаходження значень виразів, розв'язування задач. | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.116 №772-778 |
Зацарна О І. Читання | 2 | 16.03 Великдень. Л. Глібов «Христос воскрес!» | В. Чипурко Українська мова та читання | Прочитати с.122, вивчити вірш напам’ять |
Зацарна О І. Я досліджую світ | 2 | 17.03. Ознаки весни в житті рослин | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.71-73, виконати завдання в зошиті |
Зацарна О.І. Мистецтво | 2 | 17.03 Весна крокує по землі. Слухання веснянок «Вийди,вийди,сонечко» й «Подоляночка». Розучування поспівки «Весняночко-паночко» | Т.Рубля Мистецтво | Вивчити слова до пісні с.79 |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 17.03 Знаходження невідомого множника. Розв'язування задач та обчислення виразів на порядок дії | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.116 № 780-785 |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 17.03 Питальні речення. Розділові знаки у кінці речення | Л.Варзацька Українська мова та читання | Виконати вправи №309-314 |
Зацарна О І. Я досліджую світ | 2 | 18.03 Тварини навесні | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.74-75, виконати завдання в зошиті |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 18.03 Повторне вивчення випадків множення і ділення. Розв’язування задач | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.118 №788-792 |
Зацарна О І. Читання | 2 | 18.03 Робота з дитячою книжкою Українські народні пісні. | В.Чипурко Українська мова та читання | |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 18.03 Спонукальні речення. Розділові знаки у кінці речення | Л.Варзацька Українська мова та читання | Виконати вправи №315-320 |
Зацарна О.і. Мистецтво | 2 | 19.03 Весна крокує по землі. Створення натюрморту «Великодній кошик» | Т.Рубля Мистецтво | Намалювати натюрморт «Великодній кошик» |
Зацарна О І. Читання | 2 | 19.03 Д. Чередниченко «Розмалюю писанку» | В.Чипурко Українська мова та читання | Читати с.123 |
Зацарна О І. Дизайн і технології | 2 | 19.03 Властивості паперу. Виготовлення «Пташки» в техніці оригамі. | Н.Будна Я досліджую світ | Завдання на с.75 |
Зацарна О І. Я досліджую світ | 2 | 20.03 Праця людей навесні | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.78, виконати завдання в зошиті |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 20.03 Повторне вивчення випадків множення і ділення. Розв’язування задач | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.118 №793 -796 |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 20.03 Головні слова в реченні | Л.Варзацька Українська мова та читання | Виконати вправи №321-326 |
Зацарна О І. Інформатика | 2 | 20.03 Створення малюнків у графічному редакторі Scratch. | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.66-67, виконати завдання в зошиті |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 30.03 Таблиця ділення на 6. Розв’язування задач, які включають ділення на 6. Творча робота над задачею | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.119№797-800 |
Зацарна О І. Читання | 2 | 30.03 Гра «Звію вінець» | В.Чипурко Українська мова та читання | Опрацювати текст с. 123-124 |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 30.03 Поширення речень за питаннями. Складання речень за схемами. | Л.Варзацька Українська мова та читання | Виконати вправи №327-332 |
Зацарна О І. Я досліджую світ | 2 | 31.03 Весняні свята | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.79-78, виконати завдання в зошиті |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 31.03 Коло, круг. Центр кола. Розв’язування задач, творча робота над задачею | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.120 №805-811 |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 31.03 Робота з дитячою книжкою Час поезії. Читання, складання віршів | ||
Зацарна О.І. Мистецтво | 2 | 31.03 Весняні штрихи. Створення композиції з пластиліну «Підсніжники» | Т.Рубля Мистецтво | Намалювати композицію «Підсніжники» |
Зацарна О І. Я досліджую світ | 2 | 01.04 Поведінка на природі навесні | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.80-81, виконати завдання в зошиті |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 01.04 Складання таблиці множення числа 7. Розв'язування задач | Н.Будна Математика | Виконати завдання с.123 №831-838 |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 01.04 Зв’язок слів у реченні | Л.Варзацька Українська мова та читання | Виконати вправи №333-336 |
Зацарна О І. Читання | 2 | 01.04 Л. Силенко «Сонечко», В. Сухомлинський «Цікавий клубочок» | В.Чипурко Українська мова та читання | Опрацювати вірш і оповідання с.124-125 |
Зацарна О І. Читання | 2 | 02.04. Підпалий «Гуси», П. Тичина «А я угай ходила» | В.Чипурко Українська мова та | Читати с.126 |
Зацарна О І. Дизайн і технології | 2 | 02.04 Властивості паперу. Виготовлення аплікації «Великоднє яйце» методом мозаїки. | Н.Будна Я досліджую світ | Завдання на с.75 |
Зацарна О.І. Мистецтво | 2 | 02.04 Чарівні перетворення. Пісня О.Янушкевич «Весняні котики» | Т.Рубля Мистецтво | Вивчити слова до пісні с.84 |
Зацарна О І. Я досліджую світ | 2 | 03.04 Підсумковий урок | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати завдання на с. 84 |
Зацарна О І. Українська мова | 2 | 03.04 Встановлення зв’язку слів у реченні | Л.Варзацька Українська мова та читання | Виконати вправи № 337-338 |
Зацарна О.І. Математика | 2 | 03.04 Множення і ділення з числом 1. Ділення числа самого на себе. Обчислення виразів і розв’язування задач, які містять множення числа 7 | Н.Будна Математика | Виконати завдання № 882-827 |
Зацарна О І. Інформатика | 2 | 03.04 Інструмент Текст графічного редактора Scratch. Розфарбування малюнків. | Н.Будна Я досліджую світ | Опрацювати текст с.76-77, виконати завдання в зошиті |
Вчитель | Предмет | Клас | Тема вивчення | Джерела інформації | Практична робота (виконання вправ) |
Денисенко Н.В. | Українська мова | 5 | Додаток Означення Обставина Контрольна робота Однорідні члени речення | Підручник Українська мова, 5 клас О.В. Заболотний | §51, Вправа 402,403 §52, Вправа 408, 411, 415 §53, Вправа 417, 424, 425 Тести, стор. 158 §54, Вправа 429,433, 435 |
Денисенко Н.В. Денисенко Н.В. | Українська література Українська мова | 5 6 | Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе», «Садок вишневий коло хати» П. Тичина «Гаї шумлять», «Блакить мою думку обвіяла», «Не бував ти у наших краях» Числівник Числівники кількісні і якісні Відмінювання кількісних числівників Відмінювання дробових і збірних числівників | Підручник Українська література для 5 класу Підручник Українська мова, 6 клас | Вивчити напам’ять Вивчити напам’ять Вивчити напам’ять одну поезію на вибір §52, Вправа 433, 434, 436 §53, Вправа 440, 441, 447, 449 §54, Вправа 453, 454, 455 §55, Вправа 465 |
Денисенко Н. В. | Українська мова | 8 | Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Речення зі звертаннями, вставними словами» Контрольна робота Поняття про відокремлення Відокремлені означення | Підручник Українська мова, 8 клас | Тести згідно теми по підручнику Тести згідно теми по підручнику Згідно даного завдання Згідно даного завдання |